Ben 10
Advertisement
34497a3fe0ef52949a1ba8e99894ed69.png This article belongs to the Classic Continuity

'Something Zombozo This Way Comes' ',' Ben 10: Omniverse 'dizisinin kırk birinci bölümüdür.

Konu

Burger Shack 'da, Ben uzaylıların Dünya yı tehdit etmesinden veya herhangi birinin onu öldürmeye çalışmasından bu yana iki hafta geçtiğinden şikayet ediyor. Rook ona bunun iyi bir şey olduğunu ve Ben'in mutlu olması gerektiğini, Dünya insanlarının korkabileceği hiçbir şey olmadığını söylüyor. Farklı bir konumda, Circus Freaks, Zombozo ile görülürken, Frightwig Zombozo'nun icadının işe yarayıp yaramayacağını soruyor herhangi bir şey. Ancak Thumbskull, Zombozo'nun iyi görünmediğini ve Zombozo'nun görünüş olarak daha zayıf göründüğünü fark eder. Frightwig Thumbskull'a Zombozo'nun korkudan beslendiğini hatırlatıyor ve Acid Breath Ben sayesinde Dünya insanlarının korkacak hiçbir şeyi olmadığını söylüyor. Ancak Zombozo, insanların korkacağı bir şey vereceğine söz veriyor.

Burger Shack'te, Ben ve Rook devasa Chili Fries yığınlarıyla oynamakla meşguller. Rook, chili fries'i düşürmeden tokatlamayı başarır, ancak Ben bir acılı kızartmayı yakalar ve yemek yığını düşer. Ben aniden gökyüzünün tuhaf, mor bulutlarla kaplandığını fark eder ve arkasından Rook ile heyecanla kaçar. Proto-TRUK 'da Ben, Billy BIllions' ın Albedo ile nasıl ekip oluşturduğunu veya Incursean 'ların Dünya yı tekrar ele geçirme, hatta bütün bir kötülük Celestialsapien ırkı her boyutu ele geçirmeye çalışıyor. Ancak Rook, kaynağın yakındaki sirkten geldiğine inanır ve Proto-TRUK'u oraya park eder. Ben hala bir haydut Way Bad veya hatta Vilgax gibi bir şey umuyor, ancak normal bir sirki bulduğu için çabucak hayal kırıklığına uğradı. Rook, sirkte pek bir şey olmadığına inanmıyor ama Ben, Bellwood 'da görünen bir sirkin Zombozo'nun işi olduğunu özetliyor. Ben ve Rook sirke girerler, ancak her şey normal görünür. Rook, Zombozo'nun profiline bakar (gerçek adı Herbert J. Zomboni'dir) ve Zombozo'nun hala Tesisatçı Merkezi 'nde tutulduğunu söyler. Ben dışarı çıkıp etrafına bakmaya karar verir ve Rook, Ben'in bunu palyaço korkusu yüzünden yaptığına inanır. Ben artık onlardan korkmadığını ve dışarı çıktığını söylüyor. Ben dolaşır ve neredeyse sahte dişlere basıyor. Ben, Rook'a bir şey olup olmadığını sorar, ancak Rook sadece sirki izlemektedir. Sonunda, Rook tuhaf bir yüz boyasıyla dışarı çıkar ve Ben, Rook'un eğlendiğine inanır. Rook, Proto-Tool ile aniden Ben'e patlamaya başlar. Ben, Rook'un bir " Zombi Palyaço" olduğunu ve hızla Yükselt 'e dönüştüğünü özetliyor. Yükseltme bir pamuk şeker makinesini devralır ve Rook'ta pamuk şekeri ateşler, ancak bu onu etkilemez.

Rook, kendisine pamuk şeker atmaya devam eden Upgrade'de ateş etmeye devam ediyor. Yükseltme daha sonra bir patlamış mısır makinesini devralır ve Rook'ta patlamış mısır ateşlemeye başlar. Rook onları atlatır ve bir ağ ile Yükseltmeyi korur. Patlamış mısır makinesinden yükseltme bozulur ve Rook ona bir kanca atar. Yükseltme, kancayı yakalar ve Kalenin Ön Aletini devralır. Yükseltme ardından Rook'u şok eder ve bu da onun yere düşmesine neden olur. Tesisatçı Karargahında, Blukic ve Driba, Rook'u incelerken görülürken Ben, Max Rook'un sirkten çıktıktan sonra aniden bir zombi palyaçosu olduğunu söyler. Max, Ben'e kimin sorumlu olduğunu görmek için sirke geri dönmesini söyler, ancak Ben zaten bunun Zombozo'nun yaptığını söylüyor. Ancak Max, Zombozo'nun hücresinde kilitlendiğini söylüyor. Daha sonra Ben'i gösterir, ancak buna inanmaz. Zombozo'nun hücresinde Max, Zombozo'nun tüm sorunlara neden olabileceğine inanmaz, ancak Ben Wildmutt 'a dönüşür ve sahte Zombozo kuklasının Jerry bağlı olduğunu ortaya çıkarır. Dışarıda Ben, Tenn-Speed ile Bellwood'a binerken görülüyor ve insanların çoğunun zombi palyaçoya dönüştüğünü fark ediyor. Ben bazılarını geçmeyi başarır, ancak zombi palyaçolar ona sahne atmaya başlar. Ben turtaya kayıyor ve neredeyse bir arabaya çarpıyor ama hasarı önlemek için Big Chill 'e dönüşüyor. Big Chill, bir zombi palyaço tarafından korkulmasının onları bir palyaço haline getirmediğini fark eder ve gerçek nedenin ne olduğunu merak eder. Big Chill, Ben'e dönüşmeden önce zombi palyaçoları dondurur. Bir zombi palyaço Ben'e ayakkabılarla saldırmaya çalışır, ancak bir maskeli karakter tarafından yere serilir ve ardından zombi palyaçoyu yere serer. Kurtarıcısından habersiz olan Ben, Tenn-Speed'e geri döner ve uzaklaşır.

Plumber HQ'ya döndüğümüzde, Blukic ve Driba, Rook'un zombi palyaçosunun dönüşümüne neyin sebep olduğunu hâlâ anlamaya çalışıyor. Blukic ve Driba'nın tartıştığı gibi, Rook sahte dişler çıkarır ve sonunda Blukic'i ısırarak onu bir zombi palyaçoya dönüştürürler. Driba kaçmaya çalışır, ancak kısa süre sonra kendini ısırır ve o, Blukic ve Rook, Tesisatçı Genel Merkezini terk eder. Ben sirke döndüğünde, Sirk Ucubelerinin onu beklediği yere girer. Asit Nefes Ben'e bir giriş yapar ve Ben Rath 'a dönüşür. Max ve diğer Tesisatçılar Rook ve diğer zombi palyaçolarla savaşırken Frightwig, Rath'in dikkatini çeker ve ona bir sandalye çeker. Daha fazla Tesisatçı ısırılır ve kendileri zombi palyaçoya dönüşür ve Max diğerlerine onları kontrol altına almanın bir yolunu bulmalarını söyler. Sirkte Frightwig, Rath'la oynamaya devam eder. Rath sonunda Frightwig'i tutup onu uzaklaştırır, ancak Thumbskull da kısa süre sonra onunla uğraşmaya başlar. Rath, fil de dahil olmak üzere bir dizi öğeyi Başparmak'a fırlatmayı başarır, ancak kısa süre sonra kendini Acid Breath'in nefesinden kaçmaya çalışırken bulur. Ancak Rath, Acid Breath'e saldırmaya çalışırken, bir ip ağı tarafından uzaklaştırılır ve Acid Breath ile bir topun içinden ve sirkten fırlatılır. Circus Freaks daha sonra cihazları çıkarır ve izleyicilere takma dişler ateşleyerek onları zombi palyaçolara dönüştürür.

Ben içeri girer ve insanların nasıl zombi palyaçolara dönüştüğünü fark eder. Sirk Ucubeleri insanlara takma dişler atmaya devam ediyor ve Zombozo, halkın çığlıkları nedeniyle gücünü yavaş yavaş yeniden kazanmaya başlıyor. Ben, Frankenstrike 'a dönüşerek yanıt verir (Ditto veya Echo Echo gibi büyük bir kalabalığı alaşağı edebilecek bir uzaylıyı hedeflemesine rağmen). Frankenstrike bazı zombi palyaçoları devirmeye başlar ama onlar ona doğru gelmeye devam eder. Frankenstrike, Circus Freaks ile savaşmaya başladığında Max ve geri kalan Tesisatçılar sirke varır. Bununla birlikte, Max sahte dişlerle ısırılır ve onu bir zombi palyaçoya dönüştürür ve bu da Frankenstrike'ı korkutur ve ardından tekrar Ben'e dönüşür ve çığlık atar. Ben, gençken Max'in palyaço makyajı yaparak onu korkuttuğu zamanı anımsadı. Ben'in çığlık atması, Zombozo'yu tam gücüne kavuşturmak için yeterlidir ve o Ben'in önünde belirir. Ben geriye düşer ve Eye Guy 'a dönüşür ama onun gözlerinde daha fazla Zombozo görmek onu dehşete düşürür. Eye Guy kaçmaya çalışır ama bir köşeye koşar ve Toepick 'e dönüşür. Zombozo, Toepick'e yaklaşmaya devam ediyor, ancak yüzünden korkuyor ve Zombozo'nun kendi korkusu makinesini yok ederek tüm insanları normale döndürüyor. Zombozo, Acid Breath'in nefesini kullanarak bir roketi yakıp onu uzaya göndererek kaçar. Ben, Max'e palyaçolardan biraz korktuğunu söylerken Sirk Ucubeleri tutuklanır.

Dikkate Değer Olaylar

Büyük Olaylar

  • Circus Freaks Trio ' Omniverse' 'çıkışını yaptı.
  • Ken Tennyson gizemli kahraman Spanner olarak ilk kez yeniden ortaya çıktı.

Küçük Olaylar

  • Ben'in palyaço korkusunun "Son Gülme" 'de tedavi edildikten sonra tekrar başladığı ve Büyükbaba Max'i palyaço makyajıyla görmenin ilk etapta korkunun nasıl doğduğu ortaya çıktı.
  • Frankenstrike 'ın yeni adı açıklandı.

Karakterler

  • Ben Tennyson (5 ve 16 yaşında)
  • Rook Blonko
  • Max Tennyson (54 ve 66 yaşında)
  • Spanner (ilk yeniden görünüm)
  • Tesisatçılar
    • Blukic
    • Driba
    • Jerry
    • Morty (konuk oyuncu)
    • Bryk (konuk oyuncu)
  • Bay. Baumann (minyatür)
  • Bug-Lite (minyatür)
  • Tummyhead (minyatür)
  • Sweet-Eels Sparklefunk (konuk oyuncu)
  • Psyphon's Minion (konuk oyuncu)
  • E-N (kamera hücresi)
  • Julius (konuk oyuncu)
  • She-Worst (konuk oyuncu)
  • Natalie Alvarez (konuk oyuncu)
  • Uzaylı Çocuk (konuk oyuncu)
  • Medic (kamera hücresi)
  • Sandra Tennyson (yalnızca geri dönüş; kamera hücresi)

Kötüler

  • Zombozo
  • The Circus Freaks (ilk yeniden görünüm)
    • Asitli Nefes
    • Frightwig
    • Başparmak
  • Zombi Palyaçolar

Kullanılan Uzaylılar

Alıntılar

Şablon:Dialogue Şablon:Diyalog Şablon:Diyalog Şablon:Dialogue Şablon:Diyalog

Şablon:Dialogue Şablon:Diyalog

Cast

-style = "arka plan: yeşil;" Seslendirme Oyuncusu Roller) - 'Yuri Lowenthal' Ben Tennyson
Yükselt
- 'Tampon Robinson' Rook Blonko - 'Dee Bradley Baker' Wildmutt
Big Chill
Acid Breath
- 'Paul Eiding' Max Tennyson
Eye Guy
Blukic
- 'John DiMaggio' Rath
Zombozo
- 'Eric Bauza' Toepick
Driba
- 'David Kaye' Frankenstrike
Thumbskull
- 'Tara Strong' Young Ben - 'Cree Yaz' Korkunç

Allusions

  • Başlık, 1962 Ray Bradbury romanında Something Wicked This Way Comes, gizemli bir çocukla karşılaşan iki çocuk hakkında bir oyundur. karnaval; 1983'te bir film haline getirildi.
  • Rook "Yaşamınıza, evrene ve her şeye yönelik tehdit eksikliğinin tadını çıkarın" derken Otostopçunun Galaksi Rehberi 'ne atıfta bulunuyor.
  • Ben şovdan Apocalypse Now, "It's the Zombie Clown Apocalypse Now!"
  • Ben ve Rook'un Chili Fries ile oynadıkları oyun Jenga adlı oyuna benziyordu, binanın herhangi bir yerinde blok almak zorunda olduğunuz bir oyun (hariç üst) yapıyı parçalamadan.
  • Rath, Circus Freaks ile savaşırken birçok geleneksel sirk referansı yapılır.
    • "LEMME TELL YA BİRİNDEN", ​​BAYANLARA, BAYANLARA VE HER YAŞTAN ÇOCUKLARA! "

Trivia

  • The premise of this episode reuses many plot elements from Last Laugh. The resolution also involves Ben scaring Zombozo with an alien form.
  • This is the first episode where Toepick actually speaks.
  • Zombozo's real name is revealed to be Herbert J. Zomboni.
  • This episode is the first to feature a modified version of the Ben 10: Omniverse theme song. It is now Halloween themed, with the title having "Galactic Monsters" stamped on it.
  • This episode shows that aliens have now integrated into society.
  • According to Derrick J. Wyatt, Zombozo's escape bullet from the end of this episode was supposed to crash and land on Anur Transyl, but they dropped that storyline.

References

Advertisement