Ben 10
Advertisement
Numara Resim İsim
1 Heatblast omniverse official.png Ateş Topu
Pyros gezegeninden bir Pyronite. Bu pirokinetik uzaylı, Ben'in kullandığı ilk dönüşümdür.
2 Wildmutt OV.png Yaban Köpek
Vulpin gezegeninden bir Vulpimancer. Bu köpeğe benzeyen uzaylı, inanılmaz bir güce ve duyusal becerilere sahiptir.
3 Diamondhead oficial.png Elmas Kafa
Kristal gezegen Petropia'dan bir Petrosapien. Kollarını güçlü silahlara çevirebilir.
4 XLR8 OV2.png Şimşek Hız
Kinet gezegeninden bir Kineceleran. O, Ben'in en hızlı uzaylı dönüşümlerinden biridir.
5 OmniverseGreyMatter.png Gri Madde
Galvan Prime gezegeninden bir Galvan. O, Ben'in en küçük dönüşümlerinden biri ayrıca en akıllılarından biri.
6 Four Arms OV.png Dört Kol
Khoros gezegeninden bir Tetramand. Savaşçı ırkından geliyor ve çok güçlü gibi vurabiliyor.
7 Stinkfly OV Model.png Pul Kanat
Lepidopterra gezegeninden bir Lepidopterran. Ben'in ilk uçuş kabiliyetine sahip dönüşümüydü ve gözlerinden yapışkan madde atabilir.
8 Ripjaws ov official.png Yüzen Çene
Piscciss gezegeninden bir Piscciss Volann olan Ripjaws'ın karada bacakları ve su altında bir kuyruğu var. Çeneleri çeliği parçalayabilir.Suda nefes alabilir ve iyi yüzücüdür
9 OV Upgrade.png Güncelleme
Galvan Prime'ın ayı Galvan B'den bir Galvanik Mechamorph.Upgrade, uygun gördüğü şekilde teknolojiyle birleşme ve yükseltme yeteneğine sahiptir.
10 Ghostfreak ov official.png Gölge Hayalet
Anur Phaetos gezegeninden bir Ektonurit. Ghostfreak, elle tutulamaz hale gelme ve insanlara sahip olma yeteneğine sahiptir.

,

,

,

,

Numara Resim İsim
11 Cannonbolt omniverse poise.png Yıldırım Gülle
Yok edilen gezegen Arburia'dan bir Arburian Pelarota. Yüksek yıkıcı yeteneklere sahip hızlı yuvarlanan bir uzaylı olan Cannonbolt, Ben'in ilk on yaşından sonra kilidini açtığı ilk dönüşümdür.
12 OmniverseWildvine.png Vahşi Asma
Flors Verdance gezegeninden bir Florauna. Wildvine, asma benzeri uzantılara sahiptir ve sırtındaki tohumlardan bayıltma gazı üretebilir.
13 20298.png Baskın Kurt
Anur Sistemindeki Ay Luna Lobo'dan bir Loboan. Bu form, Yenaldooshi'nin ısırmasından sonra Ben'e verildi ve güçlü bir ısırma kuvvetine ve sonik bir ulumaya sahip.
14 Ben-10-omniverse-ben-snare-oh.png Snare-oh
Anur Khufos gezegeninden bir Thep Khufan. O, kağıt inceliğindeki vücudunu ihtiyaç duyduğu şekilde manipüle edebilen mumya benzeri bir dönüşümdür.
15 OmniverseFrankenstrike.png Frankenstrike
Anur Transyl gezegeninden bir Transylian. Sırtındaki Tesla bobinlerinden elektrik yükleri üretebilen güçlü bir dönüşümdür.
16 Upchuck tabber.png Kusmuk
Peptos XII gezegeninden bir Gourmand. Bir şeyleri güçlü enerji topları olarak ateşlemek İçin yiyebilir.
17 Ditto 16 year old.png Ditto
Hathor gezegeninden bir Splixson. Çoğalabilir, anında kendi klonlarını yaratabilir. Ne yazık ki, biri acı çekiyorsa, gerisi de öyle.
18 OmniverseEyeGuy.png Göz Tip
Sightra gezegeninden bir Opticoid. Vücudunun her tarafındaki gözlerden çeşitli türlerde saldırılar oluşturabilir.
19 Way Big OV Artwork.PNG.png Way Big
Kozmik Fırtınaların kalbinden doğan bir To'kustar, Way Big, Ben'in en büyük dönüşümüdür ve Kozmik Işınlar yaratabilir ve yönetebilir.
20 OV Teen Arctiguana.png Buz Kertenkelesi
Farklı gezegen X'Nelli'den bir Polar Manzardill. Ağzından güçlü dondurucu patlamalar atabilir.
Advertisement