Ben 10
Advertisement
34497a3fe0ef52949a1ba8e99894ed69.png This article belongs to the Classic Continuity

Sektör 23 on dokuzuncu bölümü Ben 10: Omniverse.

Konu

Undertown, Eatle (tekrar Ben 'e dönüşüyor), Max ve Liam havaya uçtu bir binanın dışında. Liam, çalıntı Vaxasaurian yumurtalarıyla kaçar. Ben Geribildirim 'e dönüşür ve peşinden koşar, onu patlatır ve arabadan uzaklaştırır. Kineceleran kız Geribildirim çekmeye başlar, bu yüzden poz verir. Liam, Geribildirim'i vurur, ancak Geribildirim patlamayı yönlendirir. Max gelir ve ne yaptığını sorar ve Feedback bir video için poz verdiğini söyler. Geribildirim, Liam'a omzunun üzerinden ateş etmeye başlayınca Max dehşete kapılır. Max, Feedback'e kötü adamlarla oynamamasını söyler ve o da Ben'e dönüşür. Ben daha sonra dinlemediği için Max tarafından azarlanır. Ben, Max'in 10 yaşından beri kendisine verdiği dersi duyduğundan şikayet ederek çekip gider. Bu, Liam'ın tutuklanmasını Max'e bırakır. Plumber HQ 'da Ben, Blukic ve Driba "Zamanı geldi" diyor. İkisi de yaptıklarını bırakıp yakalanması zor 23. Mr. Smoothy.

Ben ve Galvans, Tenn-Speed motosikleti kullanıyor. Driba, web sitesinin mağaza 23 hakkında hiçbir şey söylemediğini ve mağazanın sürekli kaybolup tarayıcıda yeniden göründüğünü söylüyor. Max, Omnitrix 'i çağırır, ancak Ben sesli mesajla gönderilmesine izin verir. 23. mağaza belirir ve ortadan kaybolur, ancak Blukic nerede olduğunu gördü. Oraya giderler, ama içeri girdiklerinde kaybolur ve duvara toslarlar. Ben duvara bastırır ve yeniden belirir ve düşer. Duvar yeniden kaybolur. İçeride, bir İnek uzaylı ve bir Tavuk uzaylı, onları içine çeken tuhaf bir gökkuşağı boşluğunda yüzen mağazadan öfkeyle çıkıyor. Blukic ve Driba, ne olduğu konusunda tartışıyor. ve sonra bunun boyutlar arası bir aura olduğunu kabul edin. Ben arkada Profesör Hokestar 'ın bir makineyle oynadığını görür. Ben, Hokestar'ın boyutlar arasında dolaşan bir Bay Smoothy'i açmasına şaşırır. Hokestar, jeneratör çalıştığında mağazanın her boyutta var olacağını söylüyor. Driba, boyutlar etraflarında hareket ederken tek bir yerde kaldıklarını söylüyor. Jeneratör ölür ve Bellwood gibi görünen bir şeye dışarı çıkarlar. Driba, sorun çıkaran bir uzaylı olduğunu not eder. Bunun Tetrax olduğu ortaya çıkar ve Ben'i ister. Ben onunla konuşmaya gider ama Tetrax onu tanımaz. Ben 23 adında bir başka, daha genç Ben, süslü giysiler, uçan kameralar ve tezahürat hayranlarıyla tamamlandı. Hokestar, bu boyutun kendi boyutlarına yakından benzemesi gerektiğini ve Galvanları rahatsız ettiğini söylüyor. Ben 23 dönüşüyor Shocksquatch ve dolandırıcıları kovalar. Ben 23 bunun için polisleri olduğunu söylüyor ama Shocksquatch, dolandırıcıların kaçmasına izin veremeyeceklerini söylüyor. Ben 23, Shocksquatch'a kameraları beklemesini söyler. Shocksquatch, otomobili bir direkle durdurur ve devre dışı bırakmak için elektrik çarptırır. Ben 23 etkilendi ve Shocksquatch Tesisatçılar 'ı soyguncuları toplamak için çağırmayı öneriyor ve bu gerçekte Tesisatçıların üssü olmadığını öğrenince şok oluyor. Ben 23'e uzaylılarından bazılarını Murk'a Upchuck dönüşerek gösterir, Ben 23 Kusmuk Adam, sonra Spidermonkey Ben 23'ün Mr. Maymun, ardından Ben 23'ün sahip olmadığı Mole-Stache ve Ben 23'ün Dog-Nabbit dediği Wildmutt. Wildmutt, Ben'e dönüşüyor ve Ben 23, bir realite şovu ekip çalışması yapmaları gerektiğini söylüyor, ancak Ben ilgileniyor gibi görünmüyor ve Ben 23'e uzaylılarının iyi olanların tek olmadığını söyleyerek Ben 23'ü şok ediyor. Birden, SevenSeven tarafından gizlice fırlatılan bir roket, her iki Ben'in de bulunduğu bölgeye iner. Şans eseri, Ben 23 bu boyutun Cannonbolt olan Rollaway haline dönüşür ve küre şeklini kendisini ve Ben'i roketten kurtarmak için kullanır. Ardından Rollaway, saldırılarından kaçan SevenSeven'a saldırır. Birbirleriyle kavga ederler, ancak SevenSeven Rollaway'i patlatarak onu durdurur. Ben tekrar XLR8'e dönüşür ve SevenSeven'de koşar. SevenSeven bir bomba programlar ve XLR8 ile savaşmaya çalışır, ancak XLR8 onun için çok hızlıdır. XLR8 Rollaway'e gider ve ona SevenSeven'ı indirmesi talimatını verir. Rollaway, SevenSeven'ı bir binaya düşürür ve Ben 23'e geri döner. SevenSeven'ın koluna gizlice bir bomba bağladığını ve XLR8'in Ben 23'e koştuğunu keşfeder. XLR8, bombayı etkisiz hale getirmek için olası tüm kodların üzerinden geçer ve Ben 23'ün kolundan çıkarır ve SevenSeven'ın önüne yerleştirir, bu da SevenSeven'ın geri çekilmesine neden olur. Bomba patlar ve XLR8, Ben'e dönüşür., Ben 23'ü neredeyse çizgiyi aştığı ve Omnitrix'i yaratanın Azmuth olduğu konusunda uyaran. Azmuth kurtarır ve Ben 23'ün Omnitrix kolundan çıkarır ve bunun Max için yapıldığını söyler, ancak Max'in çoktan gitmiş olması nedeniyle artık çok geçti. Azmuth, Ben'in Omnitrix'ini fark eder ve aynı olayın kendi boyutunda da meydana geldiğini varsayar, ancak Ben, Azmuth'a Max'in kendi boyutunda hala hayatta olduğunu ve onu Ben 23 gibi olmaktan alıkoyduğunu söyler. Ben 23, Max'i özlediğini ve Ben 23'e şunu söyler. neredeyse çizgiyi aştı ve yaptığı yanlıştı. Ben, ona bir moğol yerine kahraman olmasını söyler. Ben 23, iyilere kötü olanlardan nasıl söyleneceğini sorar ve Tetrax ve SevenSeven gelip sadece yardım etmek istediklerini söyler ve Ben 23 onlardan özür diler. Azmuth, Ben'in Omnitrix için daha iyi kullanımını keşfetmeleri gerektiğini söyler ve ona Kahraman Saatini verir. Ben daha sonra Ben 23'e geri verir.

Bu çözüldüğünde, geriye kalan tek şey Bay Smoothy'nin dışındaki kızgın kalabalıktan kurtulmaktır, böylece Ben, arkadaşlarıyla eve dönebilir. Ben 23 kalabalığa karşı karşıya gelir ve tüm uzaylıların kötü olmadığını açıklar, Driba, Blukic, Hokestar, Azmuth, Tetrax ve SevenSeven'e kefil olur. Artık insanlar artık onları öldürmeye çalışmadığına göre, Hokestar malzemeleri bitene kadar başarılı bir şekilde smoothie satıyor. Azmuth, iki zeki Galvan'a Dünya standartlarına göre dahiler olduklarını, ancak Hokestar'ın makinesini tamir etme girişimlerinin aynı anda gaza ve frene basmaya eşdeğer olması nedeniyle "Galvanlar için dikkate değer derecede zeki" olduklarını söylüyor. Ben, Max için iyi bir saniye olduğu için boyutsal meslektaşına Azmuth'u dinlemesini tavsiye ediyor. Ben, Hokestar, Blukic ve Driba, Hokestar'ın kâr fırsatını kaybetme korkusunu aşarak kendi boyutlarına geri döner. Ben hemen Max'in dükkanına koşar. Max, Liam'ın yakalanmasının ardından kaçtığı için Ben'e hâlâ kızgındır, ancak Ben ona sarılır. Max'in kafası karışmıştır, ancak Ben ona bağırmaya devam etmesini istediğinde mutludur.

Noteworthy Events

Major Events

  • Ben teaches Ben 23 that not all aliens are evil.
  • Ben 23 forms a team with Tetrax, SevenSeven, and Azmuth.

Omnitrix Alien Debuts

Characters

  • Ben Tennyson
  • Max Tennyson
  • Blukic
  • Driba
  • Blarney T. Hokestar
  • Ben Tennyson (Dimension 23) (first appearance)
  • Azmuth (Dimension 23) (first appearance)
  • Tetrax Shard (Dimension 23)  (first appearance)
  • SevenSeven (Dimension 23) (first appearance)
  • Cow Alien (first appearance)
  • Chicken Alien (first appearance)
  • K8-E

Villains

  • Liam
  • Orange Offenders (first appearance)

Aliens Used

By Ben

By Ben 23

  • Freezelizard (first appearance)
  • Rollaway (first appearance)
  • Electricyeti (first appearance)

Cast

Voice Actor Role(s)
Yuri Lowenthal Ben Tennyson
Feedback
XLR8
Paul Eiding Max Tennyson
Blukic
Liam
Eric Bauza Freezelizard
Driba
Announcer
David Kaye Shocksquatch
Heatblast
Electricyeti
Rollaway
Tara Strong Ben 23
Customer
Dave Fennoy Tetrax
Mr. Gyro Employee
Charlie Adler Professor Hokestar
Cow Alien
Chicken Alien
René Auberjonois Azmuth
SWAT Officer

Allusions

  • Bölümde "Ben 23: Kahramanın Sırrı İzle" filminin reklamını yapan bir afiş görülüyor. Bu, orijinal seri Ben 10: Omnitrix'in Sırrı filminin bir parodisidir.
    • Ayrıca, Ben 'in tanımaya başlaması Azmut, Omnitrix ve Tetrax onunla birlikte çalışır, Azmuth'un kostümünün görünümü ve bir Sotoraggian görünümü Ben 10: Omnitrix'in Sırrıile çakışır. poster parodisiyle birlikte.
  • Cow and Chicken 'dan İnek ve Tavuk temalı karakterler Mr. Smoothy, Ben girdikten ve boyutları atladıktan sonra 23. mağazası. Charlie Adler, karakterlerin orijinal seslendirme sanatçısı, görünüşte rollerini yeniden canlandırıyor. * 23. Bay Smoothy'yi ararken, Driba, Bay Smoothy'nin "Vahşi, Omnivoracious bir kovalamaca olabilir" dediği gibi Omnivoracious 'e atıfta bulunur. Bu, "Vahşi kaz avı" cümlesinin bir kelime oyunudur.
  • Sokak isimleri, Pugsley ve Klein yazarlara Tom Pugsley ve Greg Klein atıfta bulunur.
  • Ben 23, "Ne yanlış gidebilir ki? Hiçbir şey. Hiçbir şey ters gidemez" dediğinde Ben, Driba ve Blukic'in tepkileri, Murphy yasasının kendi evrenlerinde söylenen benzer cümleleri tetikleme alışkanlığına sahip olduğuna dair bir referanstır, ve dizide devam eden bir şaka.
  • Ben 23, Ben Prime 'a Vilgax kim olduğunu bilmediğini söyledikten sonra, bir garson gelir ve "Kalamar kim sipariş etti" diye bağırır. Vilgax'ın kalamar benzeri görünümüne gönderme.

Trivia

  • Bu bölüm kronolojik olarak Tummy Trouble ve Vilgax Must Croak arasında geçer.

[DJW 1]

  • Dimension 23 Azmuth'un açıkladığı gibi, Driba ve Blukic insan standartlarına göre dahilerdir, ancak Galvan standartlarına göre aptaldırlar.

References

Crew Statements

Derrick J. Wyatt

Kaynak hatası <ref> "DJW" adında grup ana etiketi bulunuyor, ancak <references group="DJW"/> etiketinin karşılığı bulunamadı ya da kapatma </ref> eksik.

Advertisement