Ben 10
Advertisement

Hikaye[]

Omnitrix, Dünya Yılı 1133'ten bir süre sonra Azmuth adlı bir Galvan tarafından yaratıldı. Niyeti, cimri yollarını telafi etmek, tüm galaksiler arası türler arasında barışı sağlamak ve nesli tükenebilecek herhangi bir türü diriltmenin bir yolunu sağlamaktı.

Omnitrix'in yaratılışı genellikle bir sır olarak saklandı, ancak galaksinin varlığına dair söylentiler yayıldığında, birçok güç gücünü kendileri için bir silah olarak kullanmaya çalıştı; en önemlisi, Fatih Vilgax.

2006 Dünya Yılı sırasında bir noktada Omnitrix, tüm zamanların en büyük Tesisatçılarından biri olarak kabul edilen Max Tennyson'a getirilmek üzere naklediliyordu. Cihazın nakliye gemisi, Vilgax ile bir savaşta yakalandı ve Omnitrix, korunmak için atıldı ve bu yüzden Dünya'ya düştü ve 10 yaşındaki Ben Tennyson'ın önünde yere çakıldı.

DNA'sı Max'inkine yeterince yakın kaydedildiği için Omnitrix, Ben'in bileğine atladı ve DNA'sına yapışarak ona Ben'nin uzaylı listesindeki ilk 10 uzaylıya erişim sağladı.

Büyük deneyim ve pratikle Ben, Omnitrix'in yanı sıra dönüşümlerinin potansiyelini keşfetti ve zamanla daha akıllı ve daha güçlü hale geldi.

Bir Uzaylıya Dönüşmek[]

Omnitrix, 1.000.912'den fazla dönüşümün tamamını onlu setler halinde düzenler. Oynatma listeleri ya Omnitrix'e önceden programlanmıştır, türlerin gruplandırılmasını çeşitlendirecek şekilde düzenlenmiştir ya da Ben, kataloğu olmayan bir türü tarayarak yeni uzaylı DNA'sını elde ettiğinde genişletilmiştir.

Dönüşümler anlık olsa da, estetik amaçlar için detaylandırılabilir.

Omnitrix, Ben'i o türün potansiyelinin en sağlıklı fiziksel zirvesine dönüştürür, ancak yalnızca yaşına göre yani on yaşındayken on yaşında bir Tetramand, on altı yaşında on altı yaşında bir Tetramanda dönüşebilir oldu.

Ben'in haline geldiği belirli dönüşümler, Ben'e özgü benzersiz özellikler taşır, ancak orijinal uzaylıyla seçilen türün makul bir üyesi olacak kadar tutarlıdır. Ben, uzaylının DNA Örneğinin tam bir kopyası değil, aslında dönüştüğü zaman sanki doğduğundan beri o uzaylıymış gibi hisseder. Mesela Pyronite olduğu zaman nasıl ateşi manipüle edebileceğini bilmesi gibi ya da Petrosapien olduğu zaman nasıl kristalleri kontrol edebileceğini bilmesi gibi.

Bir uzaylı olduğunda, Omnitrix, DNA'sı uzaylıyla geçici olarak birleştiğinde, uzaylının temel içgüdülerini ve yeteneklerini Ben'in zihnine uygular *. Bu, Ben'in dönüşümün yetenekleri hakkında bir fikir edinmesini sağlar, ancak bu biçimde bir süre sonra, Ben genellikle dönüşümlerini sınırlarının ötesine taşıyabilir ve yeteneklerini yaratıcı ve mücadeleci şekillerde kullanabilir.

Ben, dönüşümlerinin her birini onlara bir kimlik vermek için adlandırır. Bazı dönüşümlerin içgüdüsel kişilikleri o kadar baskındır ki, Ben'in davranışlarında değişikliklere neden olurlar; ancak, Ben zamanla bu dönüşümleri kontrol etmekte çok daha iyi hale geldi.

Omnitrix ayrıca, NRG ve zırhı gibi diğer insanlar için tehlike oluşturmaları halinde uzaylılara özel ekipmanlar verebilir. Dönüşümlerin kendisi de birbirinden 0,8 saniye uzaklıkta gerçekleşir.

* Ultimatrix bunu yapmadı, çünkü sonunda rafa kaldırılan aceleyle inşa edilmiş ve tamamlanmamış bir Omnitrix'tir Ultimatrix.

Oynatma Listeleri[]

Aşağıdaki liste, Ben'in Ben 10 dizisi için kanon olan her olası dönüşümü içerir.

Numara Resim İsim
1 Heatblast omniverse official Ateş Topu
Pyros gezegeninden bir Pyronite. Bu pirokinetik uzaylı, Ben'in kullandığı ilk dönüşümdür.
2 Wildmutt OV Yaban Köpek
Vulpin gezegeninden bir Vulpimancer. Bu köpeğe benzeyen uzaylı, inanılmaz bir güce ve duyusal becerilere sahiptir.
3 Diamondhead oficial Elmas Kafa
Kristal gezegen Petropia'dan bir Petrosapien. Kollarını güçlü silahlara çevirebilir.
4 XLR8 OV2 Şimşek Hız
Kinet gezegeninden bir Kineceleran. O, Ben'in en hızlı uzaylı dönüşümlerinden biridir.
5 OmniverseGreyMatter Gri Madde
Galvan Prime gezegeninden bir Galvan. O, Ben'in en küçük dönüşümlerinden biri ayrıca en akıllılarından biri.
6 Four Arms OV Dört Kol
Khoros gezegeninden bir Tetramand. Savaşçı ırkından geliyor ve dört kolu ile birlikte çok güçlü.
7 Stinkfly OV Model Pul Kanat
Lepidopterra gezegeninden bir Lepidopterran. Ben'in ilk uçuş kabiliyetine sahip dönüşümüydü ve gözlerinden yapışkan madde atabilir.
8 Ripjaws ov official Yüzen Çene
Piscciss gezegeninden bir Piscciss Volann olan Ripjaws'ın karada bacakları ve su altında bir kuyruğu var. Çeneleri çeliği parçalayabilir.Suda nefes alabilir ve iyi yüzücüdür
9 OV Upgrade Güncelleme
Galvan Prime'ın ayı Galvan B'den bir Galvanik Mechamorph.Upgrade, uygun gördüğü şekilde teknolojiyle birleşme ve yükseltme yeteneğine sahiptir.
10 Ghostfreak ov official Gölge Hayalet
Anur Phaetos gezegeninden bir Ektonurit. Ghostfreak, elle tutulamaz hale gelme ve insanlara sahip olma yeteneğine sahiptir.

Numara Resim İsim
11 Cannonbolt omniverse poise Yıldırım Gülle
Yok edilen gezegen Arburia'dan bir Arburian Pelarota. Yüksek yıkıcı yeteneklere sahip hızlı yuvarlanan bir uzaylı olan Cannonbolt, Ben'in ilk on yaşından sonra kilidini açtığı ilk dönüşümdür.
12 OmniverseWildvine Vahşi Asma
Flors Verdance gezegeninden bir Florauna. Wildvine, asma benzeri uzantılara sahiptir ve sırtındaki tohumlardan bayıltma gazı üretebilir.
13 20298 Baskın Kurt
Anur Sistemindeki Ay Luna Lobo'dan bir Loboan. Bu form, Yenaldooshi'nin Omnitrix'i ısırmasından sonra Ben'nin oynatma listesine DNA Taraması yapılarak eklendi, Ben'nin DNA Taraması kullanarak elde ettiği ilk uzaylıdır güçlü bir ısırma kuvvetine ve sonik bir ulumaya sahiptir.
14 Ben-10-omniverse-ben-snare-oh Snare-oh
Anur Khufos gezegeninden bir Thep Khufan. O, kağıt inceliğindeki vücudunu ihtiyaç duyduğu şekilde manipüle edebilen mumya benzeri bir dönüşümdür. Parşomen şeklindeki vücut parçaları suda ıslanmazlar ve betonu kırabilecek kadar kuvvetlidirler.
15 OmniverseFrankenstrike Frankenstrike
Anur Transyl gezegeninden bir Transylian. Sırtındaki Tesla bobinlerinden elektrik yükleri üretebilen güçlü bir dönüşümdür.
16 Upchuck tabber Kusmuk
Peptos XII gezegeninden bir Gourmand. Max Tennyson'nın eski uzaylı kız arkadaşı olan Xylene tarafından Ben'nin oynatma listesine verilmiştir. Bir şeyleri yedikten sonra güçlü enerji topları olarak ateşleyebilir.
17 Ditto 16 year old Ditto
Hathor gezegeninden bir Splixson. Çoğalabilir, anında kendi klonlarını yaratabilir. Ne yazık ki, bir klon bir şekilde bir yerden hasar alırsa diğer klonlarda aynı hasarı aynı yerden hissederler.
18 OmniverseEyeGuy Göz Tip
Sightra gezegeninden bir Opticoid. Vücudunun her tarafındaki gözlerden çeşitli türlerde lazerler ateşleyebilir ve farklı lazerlerin ısısını azaltıp çoğaltabilir.
19 Way Big OV Artwork.PNG Way Big
Kozmik Fırtınaların kalbinden doğan bir To'kustar, Way Big, Ben'in en büyük dönüşümüdür ve kollarından kozmik ışınlar oluşturabilir.
20 OV Teen Arctiguana Buz Kertenkelesi
X'Nelli'den bir Polar Manzardill. Ağzından güçlü dondurucu patlamalar atabilir.

Advertisement