Ghostfreak, Omnitrix'in Anur Sistemindeki Anur Phaetos gezegeninden bir Ektonurite ait DNA örneğidir.

Görünüş[düzenle | kaynağı değiştir]

Ghostfreak, gazlı bir görünümü ve pençe benzeri elleri olan ve her yerinde siyah çizgilerle gri tenli, hayalet / hayalet benzeri bir uzaylı. Derisi, altındaki siyah beyaz çizgili dokunaçlarla çıkarılabilir ve eğer derisi yırtılırsa, gerçek şekli ortaya çıkacaktır.

Güçler ve Yetenekler[düzenle | kaynağı değiştir]

katı madde, soyutluk, görünmezlik ve bedene sahip olma yoluyla sahip olma.

Ghostfreak, düşmanlarının bedenlerine sahip olabilir ve hareketlerini kendisi gibi uçmalarına neden olacak noktaya kadar kontrol ederek onları duvarlara serbestçe çarpmasına veya kendilerine çarpmasına izin verir. Ayrıca süper güçlere sahip diğer varlıkların yeteneklerine de erişebilir. Darkstar söz konusu olduğunda, ona sahip olduktan sonra güçlerine de erişebiliyordu.

Ghostfreak; Vladats, Necrofriggians, Atrocians, Polymorphs, Galvanic Mechamorphs, Nanochips, Chronosapiens ve hatta Celestialsapiens ve diğer Ectonurite'lere sahip olabilir.

Ghostfreak, hem güçlü bir savunma hem de yüksek güvenlikli konumlara sızan kendini soyut ve görünmez yapabilir.

Ghostfreak, fiziksel temas yoluyla diğer nesneleri veya insanları soyut ve şeffaf hale getirebilir; bu başarı ilk olarak Zs'Skayr tarafından gösterildi.

Ghostfreak, koruyucu derisinin altındaki dokunaçları, düşmanlarını boyun eğdirmek için korkutmanın bir yolu olarak kullanabilir. Bu dokunaçlar, ölümcül silahlar olarak kullanılabilecek keskin dikenler oluşturabilir.

Ghostfreak'in hareketli bir gözü vardır ve bu özellikle dış derisini giydiğinde görülür. Dış derisi onu güneş ışığında yanmaktan korusa da dokunaçları güneş ışığına karşı dirençli görünüyor.

Ghostfreak, dokunaçlarını insanlarla dolu bir otobüse kapmak için kullandığında ve Vilgax'ın dronlarından birini elleriyle fırlatabildiğinde görüldüğü gibi gelişmiş bir güce sahip.

Ghostfreak, hem Ormerowon'un zombileştirme güçlerine hem de Darkstar'ın enerji soğurma yeteneğine karşı bağışıktır. Bunun nedeni, diğer yaşam formlarının çoğunda olduğu gibi aynı geleneksel şekilde canlı olmadıkları için, Ektonuritlerin manaya sahip olmamasıdır.

Ghostfreak'in, Vilgax'ın Dronlarını kolayca parçalayabilen keskin pençeleri vardır. Ayrıca pençelerini bir kişinin kafasına sapladığında, ya acı çekebilir ya da bayıltabilir.

Ghostfreak, sadece içinden geçerek insanları ölümcül derecede soğuk hissettirebilir.

Ghostfreak, kendisini gri, biraz şeffaf, duman benzeri ince bir forma dönüştürerek şeklini değiştirebilir ve gaz gibi deforme olabilir. Bu formdayken, Gutrot'un türleri tarafından absorbe edilmeye karşı bağışıktır.

Ghostfreak, Kraab'ın onu duvara fırlatan bir yumruğuna dayanabildiği için dayanıklılığı artırdı.

Ghostfreak, Zs'Skayr'ın da gösterdiği gibi, elektronikleri aşamalı olarak bozabilir.

Tüm Anur System uzaylıları gibi, Ghostfreak de Corrodium'un etkilerine karşı bağışıktır ve Zs'Skayr tarafından birincisi gösterilen karanlıkta görebilir.

Ghostfreak alışılmadık bir anlamda hayatta olduğu için uzay boşluğunda hayatta kalabilir; bu başarı da sadece Zs'Skayr tarafından gösterildi.

Gerçek Form

Ghostfreak'in gerçek formu, keskin dişlere sahip ters çevrilmiş bir kafatasına sahiptir. Kendini bunu yapmak için hiç eğitmemiş olmasına rağmen kafatasını Zs'Skayr gibi döndürebiliyor.

Ghostfreak, Zs'Skayr'ın gösterdiği gibi, cildi her soyulduğunda göğsündeki dokunaçlardan veya ellerinden güçlü enerji ışınları yansıtabilir.

Ghostfreak telekinezi yeteneğine sahiptir; Resmi olarak hiçbir zaman kendi isteğiyle yapmamış olsa da, bu başarı ilk kez Zs'Skayr Ben'in vücudunu ele geçirdiğinde ortaya çıktı.

Uzaydaki gibi tamamen karanlığa maruz kalırsa, Ghostfreak'in güçleri ve yetenekleri tam potansiyellerine büyük ölçüde artacaktır; bu başarı Zs'Skayr ile de gösterildi.

Zayıf Yönler[düzenle | kaynağı değiştir]

Ghostfreak'in soyutluğu, elle tutulamayan başka bir varlıkla karşı karşıya kaldığında işe yaramaz, çünkü bunu yapma yeteneklerini ortadan kaldırır.

Kraab tarafından kullanılan özel bir turuncu sıvı gibi bazı maddeler Ghostfreak'in soyut ve görünmezliğini etkisiz hale getirebilir. Gutrot'un türünün bu sıvıyı gaz halinde kopyalaması mümkündür.

Ghostfreak'in ikinci kostümü, gücünün çoğunu engeller, ancak onu kaldırmak onu güneş ışığına karşı savunmasız hale getirecektir. Dahası, Ghostfreak, Zs'Skayr ile gösterildiği gibi, bir Prypiatosian-B'nin radyasyonuna karşı da savunmasız olacaktır.

Ghostfreak'in soyutluğu, harekete geçmek için bilinçli düşünceyi gerektiriyor gibi görünüyor, bu nedenle, Thumbskull'un dikkati dağılmışken ona attığı bir kum torbasıyla vurulduğunda görüldüğü gibi, hazırlıksız yakalanırsa rakipler ona vurabilir.

Ghostfreak'in sahip olamayacağı belirli varlıklar var. Örneğin, kendi akıllarından yoksun oldukları için zombilere sahip olamaz. Ayrıca Sentient Ultimate formlarına veya Dagon'a sahip olamaz.

Güneş ışığına karşı zayıflığı ile bağlantılı olarak Ghostfreak, güneş benzeri radyasyonlarından dolayı Pyronitlere sahip olamaz. Benzer şekilde, ürettikleri ışık nedeniyle Crystalsapiens'e sahip olamaz.

Büyü, Charmcaster'ın büyülerinden biri tarafından etkisiz hale getirildiğinde görüldüğü gibi Ghostfreak'e zarar verebilir.

Türünün geri kalanı gibi Ghostfreak de Anur Vladias'ta hayatta kalamaz.

Ghostfreak, Toepick'in türü tarafından kolayca korkutulabilir.

Ghostfreak, Nemui'nin uyku tozundan etkilenebilir.

Ghostfreak'in somut kalmaya devam etmesi durumunda savunmasız kalacağı bir dizi zayıflık var. Örneğin:

Bir Evrimleşmiş Arachnichimp'in dokuması tarafından tuzağa düşürülür.

Bir Evrimleşmiş Necrofriggian'ın buz alevleri tarafından hareketsiz hale getirilebilir.

Zs'Skayr ile gösterildiği gibi, Transylians ve Conductoids tarafından üretilen elektrik gibi elektrikten zarar görebilir.

Anur Transyl'in birçok Ectonurite sakininin gösterdiği gibi, Vladats tarafından Corrupturas aracılığıyla kontrol edilebilir ve hipnotize edilebilir.