Ben 10
Advertisement

Ghostfreak, Omnitrix'in Anur Sistemindeki Anur Phaetos gezegeninden bir Ektonurite ait DNA örneğidir.

Görünüş

Ghostfreak, gazlı bir görünümü ve pençe benzeri elleri olan ve her yerinde siyah çizgilerle gri tenli, hayalet / hayalet benzeri bir uzaylı. Derisi, altındaki siyah beyaz çizgili dokunaçlarla çıkarılabilir ve eğer derisi yırtılırsa, gerçek şekli ortaya çıkacaktır.

Güçler ve Yetenekler

  • Soyutluk - Ghostfreak, moleküllerini soyut hale getirebilir ve nesnelerin içinden geçebilir.
  • Havaya Yükselme - Ghostfreak yere dokunmaya gerek kalmadan hareket edebilir ve istediği kadar yüksekte uçabilir.
  • Hakim Olma - Ghostfreak, herhangi birinin sinir sistemine aşamalı olarak girebilir ve eylemlerini kontrol edebilir.
  • Dokunaçlar - Ghostfreak, midesinin derisini soyabilir ve rakiplerini korkutmak için dokunaçlarını kullanabilir.
  • Telekinetik Yetenekler - Ghostfreak büyük nesneleri alıp zihniyle hareket ettirebilir.
  • Enerji Işınları - Ghostfreak, dokunaçlarından enerji ışını ateşleyebilir.
  • Uzayda Hayatta Kalma - Ghostfreak uzay boşluğunda hayatta kalabilir çünkü alışılmadık bir anlamda yaşıyor.
  • Keskin Pençeler - Ghostfreak'in parmakları, derisinden dışarı çıkıntı yapan jilet gibi keskin kemiklerdir.
  • Görünmezlik - Ghostfreak, çıplak gözle fark edilmeyecek şekilde kendini gizleyebilir.
  • Koruyucu ve Çıkarılabilir Cilt - Ghostfreak, cildini soyabilir ve altındaki gerçek görünümünü gösterebilir.
  • Mana Emilme Bağışıklığı - Ghostfreak, Ectonuritesler geleneksel anlamda hayatta olmadığı için manası yoktur, manası absorbe edilemez.

Zayıf Yönler

  • Beyinsiz Rakipler - Ghostfreak beyin olmayan bedenlere sahip olamaz.
  • Yoğun Işık - Eğer cildinin iç tabakası açığa çıkarsa, yoğun ışıkla öldürülebilir.
  • Somut Olmayan Rakipler - Bir düşman elle tutulmaz hale gelirse, soyutken Ghostfreak'e dokunabilirler.
Advertisement