Ben 10
Advertisement

Gölge Hayalet, Omnitrix'in Anur Sistemindeki Anur Phaetos gezegeninden bir Ektonurite DNA örneğidir.

Görünüş[]

Gölge hayalet, bulutumsu bir görünümü ve pençe benzeri elleri olan ve her yerinde siyah çizgilerle gri tenli, hayalet / hayalet benzeri bir uzaylı. Derisi, altındaki siyah beyaz çizgili dokunaçlarla çıkarılabilir ve eğer derisi yırtılırsa, gerçek şekli ortaya çıkacaktır.

Güçler ve Yetenekler[]

  • Soyutluk - Gölge hayalet nesnelerin içinden geçebilir.
  • Havaya Yükselme - Gölge hayalet yere dokunmaya gerek kalmadan hareket edebilir ve istediği kadar yüksekte uçabilir.
  • Hakim Olma - Gölge hayalet, herhangi birinin eylemlerini kontrol edebilir.
  • Dokunaçlar - Gölge hayalet, midesinin derisini soyabilir ve rakiplerini korkutmak için dokunaçlarını kullanabilir.
  • Telekinetik Yetenekler - Gölge hayalet büyük nesneleri alıp zihniyle hareket ettirebilir. (not, bu yetenek Zs'skayr tarafından "Ghost Town" bölümünde sergilenmiştir fakat bunun Ektoruniteların genel olarak sahip olduğu bir yetenek mi yoksa Zs'skayr'in kendisinin öğrendiği bir yetenek olduğu bilinmemektedir.)
  • Enerji Işınları - Gölge hayalet, dokunaçlarından enerji ışını ateşleyebilir.
  • Uzayda Hayatta Kalma - Gölge hayalet uzay boşluğunda hayatta kalabilir çünkü alışılmadık bir anlamda yaşıyor.
  • Keskin Pençeler - Gölge hayalet'in parmakları, derisinden dışarı çıkıntı yapan jilet gibi keskin kemiklerdir.
  • Görünmezlik - Gölge hayalet, çıplak gözle fark edilmeyecek şekilde kendini gizleyebilir.
  • Çıkarılabilir Cilt - Gölge hayalet cildini soyabilir ve altındaki gerçek görünümünü gösterebilir.
  • Mana Emilme Bağışıklığı - Ektonuritelar geleneksel anlamda hayatta olmadığı için manaları yoktur, manaları absorbe edilemez.

Zayıf Yönler[]

  • Beyinsiz Rakipler - Gölge hayalet beyni olmayan bedenlere sahip olamaz.
  • Yoğun Işık - Eğer cildinin iç tabakası açığa çıkarsa, yoğun ışıkla öldürülebilir.
  • Somut Olmayan Rakipler - Bir düşman elle tutulmaz hale gelirse, soyutken Ghostfreak'e dokunabilirler.
Advertisement