Ben 10
Advertisement
Yellow omni Characters and/or events depicted in this article are erased from the main continuity
This article is about Ben's Omnitrix transformation. You might have been looking for Eon, the villain.

Eon, Omnitrix'in Ben 10 Zamana Karşı Yarış'ta Chronia gezegeninden bir Chronian'ın DNA örneğiydi. Yeniden mahkum edildi - Eon artık Ben 10 kanonunda yok.

Görünüm[]

Eon'un daha genç bir versiyonu olan dönüşüm, kask, soluk beyaz ten ve gözlerin altındaki torbalar hariç normal Eon ile aynı görünüyor. Omnitrix sembolü midesinin sağ tarafında bulunur.

Güçler ve Yetenekler[]

Tıpkı muadili gibi, Ben'in Eon'u da zamanda yolculuk yapma yeteneğine sahiptir. Ayrıca, bu yeteneğin aşırı kullanımı onun daha hızlı yaşlanmasına ve zayıflamasına neden olabilmesine rağmen, alternatif boyutlardan da geçebilir. Işınlanma ve zaman portallarını açma yeteneğine sahiptir. Ayrıca avuçlarından mor enerji topları ateşleyebilir.

Bir zincirden kurtulabildiği ve çevikliğini artırabildiği zaman gösterildiği gibi bir dereceye kadar gelişmiş bir güce sahiptir. Ayrıca, bir elektrik kablosunun darbelerine, hatta bir anahtarla hasar görmeden çarpılmasına bile dayanabilecek kadar dayanıklıdır.

Tarihçe[]

Eon ilk olarak 'Ben 10: Zamana Karşı Yarış' filminde, orijinal Eon Ben'i kendisinin bir kopyasına dönüştürüp zihninin kontrolünü ele geçirdiğinde ortaya çıktı. Young Eon, Gwen Ben'i gerçeğe geri döndürebilmeden önce Armageddon'un Ellerini aktive etti ve o isteyerek geri döndü.

girenler[]

Ben 10[]

  • 'Ben 10: Zamana Karşı Yarış' (ilk görünüm)

Adlandırma ve Çeviriler[]

Language Name Origin

Etimoloji[]

Bir eon, birden fazla dönemi içeren ve bir milyar yıla eşit olan bir zaman ölçüm birimidir. "Eon" aynı zamanda "Bir" için bir anagramdır.

bilgiler[]

  • Omnitrix, orijinal Eon'un güçlerinden etkilendiği için Eon'u seçerken menekşe rengine döndü.
  • Eon, bir filmde veya özel filmde çıkış yapacak dört uzaylıdan biridir, diğerleri Way Big, Nanomech ve Shocksquatch.
    • Filmdeki retcon nedeniyle, bir filmde özel olarak görünen tek kişi o.
  • Eon, Ben 'in kişiliğini bastırmayı başaran ikinci uzaylı formudur, diğeri Ghostfreak. [1] [2]

GEREK YOK....

  1. Dosya: Eon Repress Ben'in Kişiliği .png
  2. 'Ben 10: Zamana Karşı Yarış'
Advertisement