Ben 10
Advertisement

Diamondhead, Omnitrix'in Petropia gezegeninden bir Petrosapien DNA örneğidir.

Görünüş

Silikon bazlı bir yaşam formu olan Diamondhead'in gövdesi, dayanıklı uçuk yeşil kristallerden oluşmaktadır. Sırtında dört kristal parçası var ve keskin bir kafası var.

Güçler ve Yetenekler

  • Kristal Mermiler - Diamondhead, vücut kütlesini veya yapısını kaybetmeden kristal mermileri elinden üretip hızla fırlatabilir.
  • Crystallokinesis - Diamondhead, kollarını çeşitli silahlara dönüştürebilir. Ayrıca büyük kristal yapılar yapmak için kristallerini yere kadar uzatabilir.
  • Rejenerasyon - Diamondhead, kesilirse vücudunun bazı kısımlarını sınırlı ölçüde yenileyebilir.
  • Enerjinin Yeniden Yönlendirilmesi - Diamondhead'in kristal gövdesi, enerji ışınlarının çoğunu hem saptırmasına hem de emmesine izin verir.
  • Hızlı Yaşlanma Bağışıklığı - Diamondhead, yaşlanmayan organik kristallerden yapıldığı için zamana ve yaşlanan ışınlara karşı bağışıktır.
  • Gelişmiş Dayanıklılık - Diamondhead'in kristal gövdesi inanılmaz derecede dayanıklıdır, son derece güçlü yakın ve uzak mesafeli saldırıları hasar görmeden karşılayabilir.
  • İnsanüstü Güç - Diamondhead, çoğu metali kolayca kırmak için yeterli güce sahiptir.
  • Yangına Dayanıklılık - Diamondhead'in kristal gövdesi, bir Pyronite tarafından üretilenler gibi ateşe ve ısıya oldukça dayanıklıdır.
  • Asit Bağışıklığı - Diamondhead'in kristal gövdesi aside karşı çok bağışıktır.

Zayıf Yönler

  • Yenilenme Sınırı - Diamondhead'in ne kadar yenilenebileceğine dair bir sınırı vardır.
  • Dağılabilir Vücut - Diamondhead, yeterli güçle veya sonik dalgalarla vurulursa parçalanabilir.
Advertisement