Arctiguana? Güzel! Kelimenin tam anlamıyla.

– Ben Tennyson

Arctiguana, Omnitrix'in X'Nelli gezegenindeki buzullardan bir Polar Manzardill'in DNA örneğidir.

Görünüş

Adından da anlaşılacağı gibi, Arctiguana'nın görünüşü bir şekilde bir iguanayı andırıyor. O soğuk kanlı bir uzaylı ve kanı gerçekten çok soğuk.

Güçler ve Yetenekler

Big Chill'e benzer şekilde, Arctiguana buz soluyabilir ve hedefleri buzda izole eden uzun menzilli bir donma ışını ateşleyebilir. Bu buz nefesi, büyük su kütlelerini ve erimiş lavları donduracak kadar soğuktur ve bir Arachnichimp'in dokusunu kırılabilecek kadar kırılgan hale getirebilir. Buzu da çok kaygandır.

Arctiguana, snowboard benzeri bir şekilde buzlu bir yolda kayarken görüldüğü gibi gelişmiş bir çevikliğe sahiptir. Aynı senaryoda, buzdan yapılmış yapılar oluşturmak için buz nefesini kullanabilir.

Arctiguana, Petrosapien'i bir binadan itip bir arabayı kırmaya yetecek kadar gelişmiş bir güce sahiptir.

Arctiguana, bir duvara çarpmaya ve bir Petrosapien'in parça mermileri tarafından vurulmaya karşı koyabilen gelişmiş bir dayanıklılığa sahiptir.

Arctiguana, nefesini (ona tutunan herhangi biri ile birlikte) yerde hızla gezinmek için kullanabilir.

Arctiguana da benzer şekilde nefesini bir uçuş modu olarak kullanabilir.

Arctiguana, üç parmaklı elleri sayesinde gelişmiş bir el becerisine sahiptir ve mücadele etmeden duvarlara tırmanabilir.

Arctiguana gaza karşı bağışıktır.

Kendisini bunu yapmak için hiç eğitmemiş olmasına rağmen, Arctiguana donma derecesinin altındaki ortamlarda hayatta kalabilir.

Zayıf Yönler

Arctiguana buz nefesini çok fazla kullanırsa, tekrar kullanmadan önce nefesini tutması gerekecektir.

Arctiguana'nın dayanıklılığının açık bir sınırı var, çünkü Unitaur'un borusu tarafından bıçaklandığında açık bir alanda kontrolsüz bir şekilde uçma noktasına geldi ve bir duvara inişin etkisiyle bayıldı.

Buz nefesini kullanarak kırılgan hale getirmediği sürece Arctiguana, bir Arachnichimp'in dokumasına hapsolabilir.