Ben 10
Advertisement
34497a3fe0ef52949a1ba8e99894ed69.png Bu madde Klasik Zaman Çizelgesi'siyle ilgilidir.
Rebootomnitrixsymbol.png Bu maddenin Reboot versiyonunu görmek için buraya tıklayın .

İyi ki bu var, onun sayesinde farklı olmayı anlayabiliyorum. Yani onlara dönüşebildiğimden beri onlar gibi olmanın ne demek olduğunu anlayabiliyorum.

– Ben Omnitrix'in kendisine olan faydalarından bahsediyor.[6]

Benjamin Kirby "Ben" Tennyson, takan kişiyi 10 farklı uzaylıya çeviren Omnitrix'i bulana kadar 10 yaşında normal bir çocuktu. Başlangıçta olgunlaşmamış ve sakar olsa da, sonradan Ben gerçek bir kahramana dönüştü. On altı yaşına geldiğinde, yalnızca Bellwood'da değil, Dünya'da ve tüm evrende ünlü olmuştu. Ben ayrıca Tesisatçılar tarafından birçok kez farklı görevlerde görevlendirildi ve zaman geçtikçe daha fazla uzaylı kazandı.

Fiziksel özellikler

Ben'in fiziksel görünümü, dizi boyunca on yaşından on altı yaşına kadar değişti. Ancak, bazı özellikleri değişmemiştir. Kıvırcık kahverengi saçları, yeşil gözleri, soluk teni vardır ayrıca yaşına göre oldukça zayıf, ancak çok atletiktir.

İlk 10 Uzaylı

Ben daha 10 yaşındayken okulda sadece sıradan bir çocuktu. İlk 10 yaratık olanlar Yaban köpek, Dört kol, Gri madde, Şimşek hız, Güncelleme, Elmas kafa, Yüzen çene, Pul kanat, Gölge hayalet, Ateş topu.

10 Uzaylıya Sonradan Eklenenler

Yalayut (Kusmuk), Mumya ben, Kurt Ben, Yıldırım Gülle, Z'Skayr (Gölge Hayaletin başka bir versiyonu), Ditto, Way Big (Büyük Yön), vahşi asma

Ben 10 Alien Force Uzaylıları

Büyük Korku, İnsanazor, Yüzen Kanat, Echo Echo, Çamurateş, Örümcek Maymun, Fırtına Beyin, Kromtaş, Alien X, Tek hücre...

Ben 10 Alien Force Uzaylılarına Sonradan Eklenenler

Çobanyıldızı, Rath, Nanomech.

Ben 10 Ultimate Alien Uzaylıları

Ultimate Çamurateş, Ultimate Echo Echo, Ultimate Yıldırımgülle, Ultimate Büyük Korku, Ultimate İnsanazor, Ultimate Örümcekmaymun, Ampfibian, NRG, Armodrillo, Terraspin, Su Kamçısı, Nanomech...

Ben 10 Omniverse Uzaylıları

Yerçekimi Saldırısı, Şok Koca Ayak, bloxx, Eatle, Geri Besleme, NRG, Su Kamçısı, Terraspin, Ateş Topu, Yaban Köpek, Crashhopper, Şimşek Hız , Yüzen Çene, Way Big, ...

Füzyon Yaratıkları

Pul Kol, Elmas Madde, Ateş Çene, Gri-Kafa, Elmas Topu, Dörtmuk, Way Kusmuk, Uprigg, Dörtkolozor, Dörthücrezor, Atomic X

  1. Rook Tales
  2. Under Wraps
  3. Mystery, Incorporeal
  4. 4,0 4,1 Tack
  5. 5,0 5,1 Basic Training
  6. Alone Together

Kaynak hatası <ref> "note" adında grup ana etiketi bulunuyor, ancak <references group="note"/> etiketinin karşılığı bulunamadı ya da kapatma </ref> eksik.