FANDOM

Ben Tennyson Ben Tennyson'ın alternatif bir sürümüdür ve Boyut 23' de ilk kez ortaya çıkan bir kahraman ve eski bir moğol Mağaza 23.

Görünüm Edit

Ben 23, çok miktarda altın ve aksesuar giyerek para miktarını yansıtmayı seçti. Beyaz gömleğinin üzerinde mavi cepli siyah bir bel ceketi (kısa kollarını ortaya çıkarır), mavi bir kravat, kulak halkaları, mavi pantolon ve Omnitrix şeklinde bir madalyon giyiyor. Sol bileğinde Omnitrix ve sağ bileğinde mavi bir bileklik var, ayrıca sağ elinin işaret parmağında altın bir yüzük var. Ben Prime'ın aksine, Ben 23'ün yeşil yerine mavi gözleri var ve saçı sol gözünü saran uzun. Ayrıca, ajanı ile konuşmak için kullandığı sağ kulağına bir Bluetooth takıyor ve manifatura için bir akıllı telefon taşıyor.

Ve Sonra Ben Vardı başlıklı bir reklam panosunda, siyah bir tişört, mavi bir ceket ve mavi renkli bir şapka giyiyor.

Kişilik Edit

Bir anlamda Ben 23, Ben Prime’ın 10-11’de olduğu gibi aynı, ancak Büyükbaba Max ona yol göstermesi için olmasaydı, Ben 23, tüm uzaylıların kötü olmadığını öğrenmedi. Max'in geride bıraktığı boşluğu doldurmak için, Ben 23 ün ve servet dalmış.

Şöhretin kafasına gitmesine izin vermemeye çalışan 16 yaşındaki Ben Prime'in aksine (çok defa ona pahalıya mal olduğu için), Ben 23 bundan dolayı kendinden çok emin, kibirli ve umursamaz hale geldi. Ayrıca aynı doğru ve yanlış anlayışı yoktu ve Omnitrix'i suçla savaşmak veya ihtiyacı olan diğerlerine yardım etmek için kullanmak istemedi. Tuhaf olanı, uzaylılarının çoğunu orijinal olmayan isimlerle etiketlemesidir. ' Alien Force' / ' Ultimate Alien' deki Ben Prime gibi, bu Ben de dönüştürürken uzaylılarının adını duyurdu. .

Omnitrix'teki yaklaşık 50, (iddia edilen 90) yabancının kilidini açmış olmasına rağmen, Ben 23 sürekli kullanımda sadece 23 tutar. Geribildirim, (eski adıyla Plug Man) versiyonunda belirtildiği gibi, halka ne zaman bir "yeni uzaylı" tanıttığında, eskilerinden birini kullanmayı bırakıp depoya koyar, Bir süre sonra geri dönüş yapmak ve talebi durdurmak için. Hatta bir ekip oluşturması için Ajanının tavsiyesi üzerine Ben Prime'a teklif etti.

Kendisini doğru yola sokan boyutsal meslektaşıyla buluştuktan sonra, Ben 23 daha az kibirli ve daha kahramanca davranmaya başlar. Ben Prime'ın ısrarıyla, boyutunu Ben Prime'ınki kadar uyumlu hale getirmeyi ümit ederek, dünyasının Azmuth adlı eserini Grandpa Max'ın yerine arıyor. Ancak, asıl kişiliğinin bir bölümünü hala elinde tutuyor ve zaman çizelgesini tahrip edebilecek boyutlararası bir çatışma konusundaki programına kısaca öncelik vererek ünlü olarak onun statüsünden yararlanıyor.

Ben 23, 11 yaşındaki Ben Prime'a benzeyen tatlıları sevmedi. Bunun yerine, bir cümle içine dahil ettiği bir fast food zincirinden jiroskopları tercih ediyor: “Şimdi jiroskop zamanı!” Ama Ben Prime ile karşılaştıktan sonra onları sevmeye başladı.

Ben 23'ü Ben Prime'dan ayıran bir şey, uzaylılarını adlandırırken ne kadar yaratıcı olduğu. Ben Prime, uzaylılarını isimlendirirken zekice bir kelime oyunu kullanırken, Ben 23'ün isimleri biraz basit fikirli / lazier olma eğilimindedir. Ben Prime, Teeny-Weeny, Ben 23'ün Nanomech versiyonunun korkunç bir ismi olduğunu bile belirtti.

Tarihçe Edit

Arka plan Edit

Max Tennyson, Ben'in Omnitrix'i aldığı zamanlar boyunca öldü ve kendisine nasıl kullanılacağını öğretmek zorunda kaldı.

Büyükbaba Max olmadan, diğer meslektaşı ahlakına sahip değil ve yıllar boyunca zengin ve ünlü bir ünlüydü.

Ben 23 film haklarına, onay anlaşmalarına sahip ve uzaylıları çok para kazanmak için kullanıyor. Tam bu zamanda.