Ben 10
Advertisement
  • Newredomni Bu konudaki içerikler orjinal olsa da
    serinin hikayesi ile bağlantılı olmayabilir.
  • Gamepad-icon

Ben 10 çizgi dizisinin Türkiye'de çıkması ardından Cartoon Network ve Proje Calide tarafından yapılan bir reklam çalışmasıdır. Cartoon Network'ün sitesinden aldığınız oyuncaklardaki kodları yazarak indireceğiniz bu oyun şu an internette bulunmamaktadır. Eskiden Lost Media(Kayıp İçerik) statüsünde olan bu oyun zamanla ortaya çıkarılmıştır. Kozmik Macera serisinin ilk oyunudur.

Hikaye[]

Oyun Ben'in büyükbabasıyla ormana giderken ışınlanma kapıları görmesiyle başlar. Bu ışınlanma kapısından etrafa dağılan uzaylılar Ben'in dostları Mandarlar'dır. Mandarlar normalde sakin olmasına rağmen dünyayı yok etmeye çalışıyordur. Bakalım Ben uzaylı dostlarını bu plandan vazgeçirmeyi başarabilecek mi?

Ben görevini tamamlayıp Mandarlar'ı alt ettikten sonra karşısına Vilgax'ın sağ kolu Alkatzer çıkar. Altakzer MandarX'de tüm Mandarlar'ı ele geçirdiğini ve onları ışınlanma kapısıyla dünyaya yolladığını söyleyer. Ardından Alkatzer boyut kapısından MandarX'e giderek G.A.B'deki (Gizli Araştırma Binası) cihazıyla tüm evreni kontrol edeceğini söyler. Alktarzer'i yakalamak için hareketlenen Ben onun arkasından giderek gizemli gezegen MandarX'e ilk adımını atar.

Karakterler[]

Oynanabilir Karakterler[]

Oynanabilir Uzaylılar[]

Advertisement