Ben 10
Advertisement
  • Newredomni Bu konudaki içerikler orjinal olsa da
    serinin hikayesi ile bağlantılı olmayabilir.
  • Gamepad-icon

Ben 10 çizgi dizisinin Türkiye'de çıkması ardından Cartoon Network ve Proje Calide tarafından yapılan bir reklam çalışmasıdır. Cartoon Network'ün sitesinden aldığınız oyuncaklardaki kodları yazarak indireceğiniz bu oyun şu an internette bulunmamaktadır. Eskiden Lost Media(Kayıp İçerik) statüsünde olan bu oyun zamanla ortaya çıkarılmıştır. Kozmik Macera serisinin ikinci oyunudur.

Hikaye[]

Karanlıklar prensi Alkatzer G.A.B'deki beyin kontrol etme cihazıyla MandarX'teki tüm Mandarlar'ın beyinlerine hükmederek onları Dünya'ya ışınladı. Mandarlar programlandıkları gibi dünyayı istila etmeye çalıştılar. Ben onları durdurdu ve tüm bunların Alkatzer'in planı olduğunu öğrendi ve onun peşine düştü.

Ben bu gizemli gezegende yolunu bulmaya çalışır. Omnitrix'i çalarakevreni ele geçirme planı yapan Alkatzer, G.A.B (Gizli Araştırma Binası) ekranlarından Ben'i izlemektedir. Alkatzer, Ben'in üstüne TOR-XLER'leri gönderir. Ben Elmas Kafa'ya dönüşerek onlara karşı savaşır.

Ben oyun içinde TOR-XLER ile savaşırken onlardan düşen parçalarla kendini geliştirir. ve hepsini yener. Ardından Alkatzer'in, G.A.B'sinin bir kısmını yıkar. Ardından Ateş Topu'na dönüşerek TOR-XLER ile savaşmaya devam eder ve onları yener. Ardından G.A.B'nin tamamen yok olmasıyla Alkatzer depoda sakladığı gemisine binerek kaçar. Özgürlüklerine kavuşan Mandarlar Ben'e galaksi gemisi vererek Alkatzer'in başka gezegenleri ele geçirmesini engellemesini isterler. Ancak Nebula'da Ben'i bekleyen sürprizler vardır.

Karakterler[]

Oynanabilir Karakterler[]

Oynanabilir Uzaylılar[]

Advertisement