Klasik Uzaylı Gücü Üstün Uzaylı Omniverse Reboot
Genel Bölümler

Aşağıda, orijinal Ben 10 serisi için bölümlerin bir listesi bulunmaktadır. Toplam 49 bölüm, 9 kısa film, 3 film bulunmaktadır. Birkaç bölüm sıra dışı yayınlandı.

Sezon 1 Sezon 2 Sezon 3 Sezon 4 Filmler Kısalar

Sezon 1: 2005 - 2006 (Bölüm 1-13)

Resim Başlık Numara Çıkış Tarihi
OS01 (Widescreen).png Ve Sonra 10 Tane Oldular 1 Aralık 27, 2005
Ben, inanılmaz güçlere sahip birçok uzaylıya dönüşmesini sağlayan Omnitrix adlı bir cihaz kazanır!
Washington b.c..png Washington M.Ö. 2 Ocak 13, 2006
Aloysius Animo adındaki uğursuz ve acımasız bir bilim adamı, Washington'u kasıp kavurur.
The Krakken.png Göl Canavarı 3 Ocak 14, 2006
Jonah adında bir adam Krakken'in yumurtalarını çalarak göl canavarının çılgına dönmesine neden olur.
Limax.png Sonsuza Kadar Emeklilik 4 Ocak 21, 2006
Ben, bir huzurevinde büyük Teyze Vera'yı ziyaret eder, ancak Limax adlı yaratıkların sakinlerin bedenlerini ele geçirdiğini keşfeder.
Hunted.png Avlanan 5 Ocak 28, 2006
Vilgax, Omnitrix'i almaları için üç ödül avcısı gönderir, ancak bunu yapmakta zorlanırlar.
Last laugh.png Son Kahkaha 6 Şubat 25, 2006
Kötü bir sirk palyaçosu Gwen'i kaçırdığında, Ben onu durdurmak için palyaço korkusunu yenmek zorundadır.
Kevin11.png Kevin 11 7 Şubat 11, 2006
Büyükbaba Max ile kavga ettikten sonra Ben, gücünden deliye dönen Kevin adında bir çocukla arkadaş olur!
Tourist Trap.png Turist Tuzağı 8 Şubat 4, 2006
Ben, sevimsiz sergilerle dolu bir kasaba olan Sparksville'i ziyaret eder ve istemeden tehlikeli bir mizah anlayışıyla bir uzaylıyı serbest bırakır.
The Alliance.png İttifak 9 Şubat 18, 2006
Büyükbaba Max bir kavgada yaralanınca, Ben ve Gwen'in onsuz daha iyi durumda olacağına karar verir.
Lucky Girl B10.png Şanslı Kız 10 Mart 4, 2006
Ben, Gwen'e şans tılsımı verdiğinde, "Şanslı Kız" adlı bir kahraman olmaya karar verir.
Small Problem4.png Küçük Bir Problem 11 Mart 11, 2006
Ben (Gri Madde olarak), onu Ebedi Şövalyeler'e teslim eden Howell adında bir adam tarafından yakalanır.
Side Effects.png Yan Etki 12 Mart 18, 2006
Ben, Clancy adlı bir böcek kötü adamla savaşırken uzaylıları üzerinde ilginç yan etkilere neden olan soğuk algınlığına yakalanır.
Secrets vilgax ben.png Sırlar 13 Mart 25, 2006
Ben, şimdiye kadarki en ölümcül düşmanıyla karşılaşır: Omnitrix'i çalmayı ve onu evrene hükmetmek için kullanmayı planlayan Vilgax!