Ben 10
Advertisement
White trix Bu makale, Generator Rex Evreninin bir parçasıdır ve klasik versiyonu içindedir.
Daha fazla bilgi için Generator Rex Wiki'ye gidebilirsiniz

Ben 10/Generator Rex: Heroes United animasyon tarzında Generator Rex'in bir crossover bölümüdür ve Ben Tennyson da bu bölümde yer alır. Bu bölüm, Generator Rex'in üçüncü sezonunun onuncu ve on birinci bölümlerini, ve genel olarak ellinci ve elli birinci bölümlerini oluşturur.[MH 1]

Özet[]

Manhattan üzerinde gizemli bir yarık belirdiğinde, Rex tehlike olup olmadığını görmek için oradadır. Ancak İnsanazor bulutlardan geldiğinde, Rex beklediğinden fazlasını bulur! Rex, Humungousaur'un aslında Ben Tennyson olduğunu fark etmeden önce Central Park'ta Vaxasaurian ile savaşmaya başlar. Ben kısa süre sonra kendisinin alternatif bir boyutta olduğunu ve Rex ile birleşik düşmanlarına karşı savaşmak zorunda olduklarını keşfeder.[note 1]

Konu[]

Hikaye, New York City üzerinde gökyüzünde gizemli bir yarık açılmasıyla başlar ve Providence'in dikkatini çeker. Bu sırada Rex, Ajan Altı ile dövüş pratiği yaparken bir "tema şarkısı"na ihtiyacı olduğunu düşünür (ve kısa bir süreliğine orijinal Ben 10 tema şarkısını seslendirir) ve yarıkla ilgili alarmı alır. Providence, Rex'in Six ve Bobo ile gelmesinden önce hiçbir şey yapamaz. Rex yarığa dokunarak nanitlerle bir ilgisi olup olmadığını görmek isterken, Holiday taramalarının yarıktan bir şeyin geldiğini göstermesiyle yüz yüze gelir ve İnsanazor'un onu parkın altına itmesiyle karşı karşıya kalır. Savaşları sırasında, Central Park'a başka bir metalik yaratık gelir ve Bobo ve Six onu takip ederken, Rex İnsanazor ile savaşmaya devam eder. Rex, canavara karşı üstünlüğü olduğunu düşünürken, İnsanazor ışık saçan bir dönüşümle Elmas Kafa'e dönüşür. Rex, Elmas Kafa'yı tedavi etmeye çalışır ama başarılı olamaz ve bu Rex'i şaşırtır.

Bu sırada Altı, yaratıkla savaşır ve bir parçasını kesmeyi başarır. Holiday'in taramaları yeterli veri vermediğinde, parça Rex'in ağabeyi Caesar'a verilir. Diamondhead ve Rex'in savaşı, Rex'in iyi bir yumruk atmasından sonra Brooklyn Köprüsü'ne kadar taşınır. Diamondhead ayağa kalkar ve rakibinin metal temelli yeteneklerine karşı koymaya çalışarak Çoban Yıldızı'na dönüşür. Ancak, Rex hızla uyum sağlar ve Lodestar'ı Slam Cannon'uyla bir reklam panosuna fırlatır. Lodestar bağlarından kurtulunca, ikisi de savaşmayı bırakmak zorunda kalır. Lodestar, haber muhabiri Diane Farrah'yı kurtarmak için Rath'a dönüşürken Rex diğer sivilleri kurtarır. Rath, Dianne ile konuşurken Rex, Rath'a sürpriz bir saldırı yapar ve tekrar onu iyileştirmeye çalışır, ancak yine başarısız olur. Kendini açıklamaya çalıştıktan sonra Rath, gerçek formu olan Ben Tennyson'a dönüşmeye karar verir. Ben, kimsenin onu tanımadığını öğrenince şok olur. O anda, Six daha önceki mekanik yaratıkla birlikte gelir, yaratık kendini imha eder ve Six komaya girerken Rex hem dehşete düşer hem de öfkelenir.

HU (591)

Diamondhead Alpha'ya karşı savaşıyor

Providence'in defekt grubunun revirinde, Holiday yaratığın nanit kökenli olduğunu, ancak karşılaştıkları hiçbir EVO'ya benzemediğini açıklar. Beyaz Şövalye bir kısmının kaçtığını ve şimdi onu aradıklarını belirtir. Ben, muhtemelen paralel evren bir sorunla uğraştıklarını söyler. Holiday, bu varsayımını şüpheyle karşılar, paralel evrenlerin sadece bir teori olduğunu belirterek Ben'in birçok paralel evrene seyahat ettiğini söyler. Ben, onu aramaya çıkmaları gerektiğini söyler. Rex, Ben'in kaçamayacağını belirtir, ancak Ben Büyük Korku'ya dönüşerek tutma biriminden geçerek uçar ve Rex de ardından takip eder. Big Chill, Bellwood'un olması gereken yerini ziyaret eder ve Ben'e, Gwen, Max ve Kevin'in bu dünyada var olmadığını, ayrıca Mr. Smoothy'nin (yerine Bob's Biscuit Barn'ın olduğunu) ve bu durumu anlaması gerektiğini, bu dünyada kendisinin ve her ikisinin de nihayet ateşkes yapması gerektiğini anlar. Caesar, görünüşte ikisine enerji topuna yönelik olan ancak aslında Caesar'ın yaratımı olan ilk nanit olan Alpha Nanit için hazırlık yaptığı bir ışın tabancasıyla saldırmaya hazırlanır gibi görünüyor. Alpha Nanit, Caesar'a yeni bir vücut stabilize etmesi konusunda yalvarır, ancak Caesar reddeder. Diamondhead olarak Ben, Alpha'yı Caesar'dan uzaklaştırır ve Alpha'yı gitmeye zorlar.

Yaratıktan kaçtıktan sonra, Caesar Alpha'yı Nanit projesi sırasında nanitleri kontrol etmek için bir araç olarak oluşturduğunu, ancak formunun sürdürülemez olduğunu ve inşa ettiği her vücudun kısa sürede yanıp kül olduğunu açıklar. Alpha'nın organik bedenleri almaya çalıştığında, bu onu organik bedenlerin yanı sıra diğer varlıklara da taşımaya zorlar, bu da Caesar'ı onu başka bir boş boyuta sürgün etmeye zorlar. Ben, onun Hiçlik Boyutu olduğunu tahmin eder ve oraya nasıl gittiğini açıklar, Alpha'nın kendini sürdürmek için yabancı yaşam formlarına büründüğünü tahmin eder. Caesar, hasar görmüş ışın tabancasının Alpha'yı durdurmak için olduğunu açıklar, Alpha daha sonra araştırma kapsülünü saldırır ve yok eder. Caesar kaçış kapsülü ile kaçar, geride iki kahraman bırakır. Ben, Yıldırım Gülle'ye dönüşür ve Rex'i kurtarır, Rex ise kokudan şikayet eder.

Alpha, nanitleri için içindeki EVO'ları emmek için Providence'a saldırır. Ben ve Rex geldiğinde, Alpha'yla savaşırlar, burada Alpha Rex'in Omega-1 Nanit'ini emmeye çalışır ancak başarısız olur. Ben ve Rex sonunda Alpha'yı uzaklaştırmayı başarır ve küçük bir basketbol oyunu sırasında kökenlerini paylaşarak yavaş yavaş bağ kurarlar.

HU (833)

Rex ve Ben yanlışlıkla birbirinin ceketlerini giyerken

White Knight, Alpha'nın Nanit Olayı'ndan sonra gezegendeki aktif nanitlerin en büyük yoğunluğu olan Bug Jar'a gittiğini ortaya çıkarır. White Knight ve kahramanlar varış yapar, ancak Alpha'nın Bug Jar'daki tüm EVO'ların nanitlerini emmesini durdurmak için çok geç olduklarını görürler ve devasa bir canavar olmak için üçlerine saldırmaya başlayan Alpha'yı bulurlar. Alpha, Rex'in Omega-1 Nanit'ini ememez, bu yüzden Ben'in Ultimatrix'ini hacklemeye karar verir, bu da ona kendi nanit bozulmuş versiyonuna ve Ben'in üç uzaylısına; Ateş Topu, Alfa Kollar, ve İnsanazor erişim sağlar. Savaş sırasında, Ben Shocksquatch adında yeni bir uzaylıya dönüşür, bu sadece birkaç saniye sürer ama Alpha'yı geçici olarak durdurmak için yeterlidir. Garip bir işbirliği şekli kullanarak, Rex, Alpha'nın taklit Ultimatrix güçlerini devre dışı bırakmayı başarır, ancak düşmanı tarafından tuzaklanır ve Omega-1 Nanit'inden yoksun bırakılır, bu da Nanit Alpha'nın Alpha-Omega adını verdiği, başlangıç ve son olan devasa bir yengeç-kentaur benzeri varlık haline dönüşmesine neden olur.

HU (1139)

Güncelleme Rex ile birleşmişken

Artık neredeyse durdurulamaz olan Alpha-Omega, Bug Jar'da yıkılmış yapıları sentezleyerek kendisi için yeni nanitler oluşturarak dolaşırken, Rex, en güçlü yapılarının gittiğine dair şüpheler taşımaktadır. Ancak Ben, bir plan ortaya koyar ve Güncelleme'ye dönüşür ve Rex ile birleşir, böylece ona orijinal altı yapıının güncellenmiş versiyonlarını sağlar. Birkaç saniye sonra, ikili Alpha-Omega'ya karşı gelir, ancak kısa bir süre için kendi başlarına kalırlar. Son dakikada, Rex bir planla gelir ve ikisi de son bir işbirliği yapar. Rex, Alpha-Omega'nın içindeki Omega-1 Nanit'i bulur ve Ben'i Topuz olarak doğrudan canavara yönlendirir, Slam Cannon'ını kullanarak, bu da onu büyük bir bulut benzeri bir varlığa iter. Rex daha sonra nanit bulutunu küçük bir küreye yoğunlaştırmak için yeteneklerini kullanmaya başlar. Bu olurken, Caesar belirir ve Omega-1 Nanit'i çıkarır. Alpha'yı bertaraf etmeye çalışırken, Caesar Ben'i Murk Kusmuk olarak dönüşerek, Alpha'yı sıkıştırılmış bir şekilde yutarak Boşluk Yok'a ve kendi Dünyası'na geri döner, ancak Rex'i bir kez daha garip bir şekilde şaşırtmadan önce.

Epilogda, Rex, Six'in iyileştiğinden dolayı çok mutludur ve Ben'i tekrar görebileceklerini merak eder. Six, onlarla tanışmalarının kader tarafından bir kez daha tasarlandığına inanılırsa muhtemelen göreceklerini önerir. Caesar ortaya çıkar ve Omega-1 Nanit'i Rex'e enjekte eder. Rex, Caesar'ın alpha Nanit'i kazara getirmiş olabileceğinden şüphelenir, ancak Caesar ona bunun Omega-1 olduğuna dair %99,998 bir şans olduğunu temin eder.

Son anlarda, Boşluk Yok'un derinliklerinde, Alpha, madde hapishanesi içinde hareketlenmeye başlar, onu parlatarak ve parçalara ayırarak.

Önemli Olaylar[]

Büyük Olaylar[]

  • Ben, bilinmeyen bir evrene seyahat eder ve Rex Salazar ile tanışır, ayrıca diğer karakterlerle karşılaşır.
  • Ben, Rex ile birlikte Alpha'ya karşı savaşır.
  • Ben, Shocksquatch'ı açar.

Ultimatrix Alien Görünümleri[]

Replica Ultimatrix Alien Görünümleri[]

Karakterler[]

Kötüler[]

Kullanılan Uzaylılar[]

Ben Tarafından[]

Flashback Görünümlü Uzaylılar[]

Alpha Tarafından[]

Cast[]

Şablon:Cast

Süreklilik[]

  • Ben, yeni ve eski uzaylılara erişebiliyor, bu da bu özel bölümünü Ben 10,000 Returnsdan sonra yerleştiriyor.
    • Rex için, bu özel bölüm, o gelişmiş gözlüklerini kullanırken Double Visiondan sonra gerçekleşir. Ancak, bu özel bölüm, Double Visiondan önce yayınlanmıştır.
  • Ben, genellikle Legerdomain ve Creation Forge gibi yerlere olan maceralarını göndererek, sürekli olarak paralel evrenlere gittiğini iddia eder.
  • Caesar, Alpha'nın Abysus'taki nanit projesindeki ilk nanitlerden biri olduğunu açıklar.
  • Rex ve Ben, kendi köken hikayelerini anlatırlar.

Alıntılar[]

Hatalar[]

  • Humungousaur'un dudaklarının etrafındaki siyah çerçeve bazı sahnelerde eksiktir.
  • Diamondhead, "Lucky punch" dediğinde çenesi hareket etmez.
  • Rex'in BFS'si köprüdeki savaş sırasında yanlış çizilmiştir.
  • Çoban Yıldızı'nın ağzı, billboardun düşmeye başladığı sırada açılır.
  • Rex, Rath'tan naniteleri çıkarmaya çalıştığında, Rath'ın koyu yeşil göz bebekleri vardır.
  • Bir karede, Rath'ın beş parmağı vardır. Ek olarak, Diane ve kameramanını kurtardıktan sonra, Rath'ın kaşlarından biri beyaz renklidir, bu da onu reboot karşılığına benzer hale getirir.
  • Rex, Altı'yı ilk kucakladığında, gözlükleri çıkarılmış ve gözleri kapalıdır, ardından Rex, her şeyin Benin suçu olduğunu söylediğinde, Six'in gözlükleri vardır.
  • Ben, ikinci kez Büyük Korku'ya dönüştüğünde, beş parmağı vardır ve sağ kolundaki yamalar yanlış çizilmiştir. Ayrıca, uçup gitmeden önce boynundaki siyah daha azdır.
  • Ben, Güncelleme'ye dönüştüğünde, Ultimatrix simgesi eksiktir ve sadece Rex ile birleştiğinde ortaya çıkar.
  • Rex, Upgrade ile birleşmişken Alpha'ya karşı Slam Cannon'ı kullandığında Ultimatrix'in aktive edildiği ses çalınır.
  • Bu karşılaşmanın birçok uzaylısından geri dönerken Ben'in sırasıyla çeşitli sesleri aktive edilmiş ve sonra vurulmuştur.

Trivial Bilgiler[]

  • Ben, Ratha ikinci kez dönüştüğünde olan kısım, Asya ve Polonya versiyonlarında kesildi.
  • Rex kullanmadığı tek makine, Sky Slyder, bu özel bölümde kullanmaz.
  • Bu bölüm, televizyonda resmi olarak prömiyerinden birkaç gün önce New York Comic-Con 2011'de ilk kez gösterildi.[AC 1]
  • Ben, bu bölümde dönüştükten sonra uzaylılarının adını bağırmaz çünkü yazarlar bunu yazmayı unutmuşlardı.[DR 1] Ayrıca, Ultimate Alienda yaptığı gibi, hiçbir Ultimate formlarını kullanmaz, ancak Hero Times Twoda yapar.
  • Gwen ve Kevin, ekip herkesi alamadığı için bölümde yokturlar.[JK 1]
  • Bu bölümün orijinal olarak iki çalışma başlığı vardı, Rex X ve Gen 10.[MH 1] İkinci başlık daha sonra hafifçe değiştirilmiş bir şekilde Ben Gen 10 için kullanıldı.
  • Providence defe gruplarının konuşmaları, Ben ve Rex'in Caesar'ın gemisine binmesine kadar olan kısım, Miyuki Hoshikawa tarafından storyboarda alındı.[MH 1] Ben ve Rex'in Caesar'ın gemisindeki konuşması, Fill Marc Sagadraca tarafından storyboarda alındı,[FMS 1] Rex'in Upgrade ile birleştiği sahneden hemen sonra gelen sahne, Alpha'nın Caesar'ın gemisine saldırdığı sahne, Richard Pose tarafından storyboarda alındı.[RP 1] Bazı sahneler, bölümün son versiyonuna göre storyboardlarda farklıdır.
    • Big Chill, kapsama ünitesinden çıkar, bunun yerine onunla birleşerek geçer.
    • Big Chill ve Rex arasındaki kovalamaca sahnesi biraz daha uzundur.
    • Big Chill, Rex'in Smack Hand'ini dondurmak yerine yakalar.
    • Rex, Ben'i Caesar'ın gemisine binmeye davet eder, Rex'in ona gemiden ayrılmaları gerektiğini söylemesinin ardından sahne kesilmez.
    • Ben, Ultimatrix'in milyonlarca uzaylının DNA'sını taşıdığını söylediğinde, Ultimatrix'in kolu geriye doğru çekilir ve Ultimatrix'i kapatmak için kolu Ultimatrix'in üzerine çekmez.
  • Man of Action, Ben'in ve Rex'in birbirleriyle tanışmalarını, ilk günden beri düşündü,[AC 1] ancak fikrin onaylanması biraz zaman aldı.[STS 1]
  • Duncan Rouleau, Heroes Unitedı en sevdiği Ben 10 filmi olarak kabul ediyor,[DR 2] ancak bu özel bir bölüm ve bir film değil. *Upgrade'in ve Rex'in birlikte çalışması, Joe Kelly'nin bölümdeki favori sahnelerinden biridir.[JK 2]

Notes[]

  1. Heroes United DVD'sinin arka kapağında orijinal özet yanlış bir şekilde şöyle okunur: "Manhattan üzerinde gizemli bir yarık belirdiğinde, Rex tehlike olup olmadığını görmek için oradadır. Ancak Humungosaur bulutlardan geldiğinde, Rex beklediğinden fazlasını bulur! Rex, Central Park'ta Vaxasaurian ile savaşmaya başlar, ancak Humungosaur'un aslında Ben Tennyson olduğunu fark etmeden önce. Ben kısa süre sonra kendisinin alternatif bir boyutta olduğunu ve Rex ile birleşik düşmanlarına karşı savaşmak zorunda olduklarını keşfeder."[merch 1]

References[]

Crew Statements[]

Miyuki Hoshikawa[]

Fill Marc Sagadraca[]

Richard Pose[]

Duncan Rouleau[]

  1. File:HU No Name Shouting Reason.png
  2. [[:File 's Favorite Ben 10 Film.png]]

Joe Kelly[]

  1. File:Why Gwen and Kevin Were Absent From HU.png
  2. [[:File and Rex Working Together One of JK's Favorite Scenes.png]]

Steven T. Seagle[]

  1. File:HU Took a While To Get Approved.png

Merchandise[]

  1. [[:File DVD Back Cover.png]]

Audio Commentary[]

Şablon:UltimateAlienEpisodes

Advertisement