FANDOM

Ben 10, daha sonradan Ben 10 Klasik olarak bilinen seri Man of Action tarafından yaratılıp Cartoon Network Studios tarafından yayınlanan bir çizgi filmdir. Pilot bölümü olan And Then There Were 10, 2005 yılında 27 Aralık'ta Cartoon Network'ün Cumartesi sabahı dizi ön gösterimlerinin bir parçası olarak yayınlandı.

Bu seri Ben 10: Alien Force, Ben 10: Ultimate Alien ve Ben 10: Omniverse isimli 3 seriyle devam etti, ve daha sonra rebootlandı yapıldı.

Olay Örgüsü Edit

On yaşındaki Ben Tennyson, On yaşındaki baba tarafından kuzeni Gwen, ve onların baba tarafından büyükbabaları Max yapacakları yaz kampı gezisine başlar. Ben gezide yanlarında olduğu yüzünden mutsuz olduğu Gwen ile kavga ettikten sonra ormana gitmiştir ve neredeyse meteor çarpması yüzünden ezildikten sonra onun bir uzaylı kargo kutusu olduğunu anlar. Onu içini incelediğinde Omnitrix isimli gizemli saat benzeri bir alet bulur. Ben kutuya düğru yaklaşırken alet bileğine yapışır ve ona kendine özel güç ve özelliklere sahip sayısız uzaylı yaşam formuna dönüşme gücü verir. Ben elinin altındaki bu yeni güçlerle başkalarına yardım etmek ve kurtarmak gibi bir sorumluluğu olduğunu anlasada, o 10 yaşındaki süper güçlü bir haylazdan farklı değildir. Ben, Gwen ve büyükbaba Max'le beraber hem dünya dışından hem de dünyadan kötülerle dövüşeceği bir maceraya girişir. Ben bir sürü düşmanla karşılaşmıştır bunlara beraber çalışan düşmanlarda dahil mesela Vilgax ve Kevin 11 takım oldular ve Ben'i yok edip Omnitrix'i çalmaya çalıştılar.

Bölümler Edit

Ben 10 toplamda 4 sezon ve 49 bölüm sürdü. Onun dışında 3 film ve 9 kısa bölüm yayınlandı.

Daha fazla bilgi için Ben 10/Bölümler i ziyaret edin

Karakterler Edit

Müttefikler Edit

Ana Karakterler Edit

Yardımcı Karakterler Edit

Tennyson Ailesi Edit

Diğerleri Edit

Gelecek Edit

Gwen 10 Edit

Goodbye and Good Riddance Edit

Düşmanlar Edit

Ana Düşmanlar Edit

Yardımcı Düşmanlar Edit

DiğerleriEdit

FutureEdit

Gwen 10Edit

UzaylılarEdit

OrijinalEdit

EklenenlerEdit

Gelecekteki UzaylılarEdit

KarışımlarEdit

Video Oyunları Edit

Filmler Edit

Tema Şarkısı Edit

Ben 10'in tema şarkısı Andy Sturmer tarafından yazıldı ve Moxy tarafından söylendi. Birinci ve ikinci sezonda tema şarkısındaki dokuzuncu uzaylı Ghostfreak'ti. Üçüncü ve dördüncü sezonda Cannonbolt Ghostfreak'in yerini aldı.

Sözleri Edit

It started when an alien device did what it did, And stuck itself upon his wrist with secrets that it hid, Now he's got super powers, he's no ordinary kid, He's Ben 10!.... (Ben 10! Ben 10!)

So if you see him, you might be in for a big surprise, He'll turn into an alien before your very eyes, He's slimy, creepy, fast and strong, he's every shape and size, He's Ben 10!.... (Ben 10!)

Armed with power, he's on the case, Fighting off evil from Earth or space, He'll never stop till he makes them pay, 'Cause he's the baddest kid to ever save the day! Ben 10! (Ben 10! Ben 10! Ben 10! Ben 10! Ben 10! Ben 10!)

Hatalar Edit

Heatblast'in Omnitrix sembolü yok

Videolar Edit

Önemsiz Şeyler Edit

BenveGwen

Ben and Gwen's hostile fights

  • 3. sezon ve sonrasında tema şarkısında omnitrixten kaçtığı için Ghostfreak Cannonbolt'la değiştirildi ama tema şarkısının en sonunda logo çıkmadan önce uzaylılar omnitrixe doğru çekilirken gözüküyor