Ben 10
Advertisement

Her neyse, artık ona "Benwolf" demiyorum. Onun adı ... Blitz ... wolfer!

– Ben

Eskiden Benwolf olarak bilinen Blitzwolfer, Omnitrix'in Anur Sistemindeki Anur Transyl'in ayı Luna Lobo'dan bir Loboan'ın DNA örneğidir.

Görünüş[]

Blitzwolfer'ın görünüşü bir kurt adama dayanıyor.

Güçler ve Yetenekler[]

  • Uluma- Benwolf, çenesini dörde ayırarak güçlü bir ultrasonik uluma yayabilir. Bu aynı zamanda gelen mermileri yansıtmak için de kullanılabilir ve hatta bir tür itme gücü olarak kendisini yukarı itmek için bile kullanılabilir. Kayaları veya metali kıracak kadar güçlü.
  • Gelişmiş Vücut- Benwolf, bir insanınkinden çok daha üstün olan gelişmiş güç, hız, çeviklik ve dayanıklılık gibi gelişmiş fiziksel özelliklere sahiptir.
  • Güçlü Isırma- Benwolf, güçlü bir ısırma kuvveti sağlayabilen güçlü çenelere sahiptir.
  • Gelişmiş Duyular- Benwolf inanılmaz bir koku ve işitme duyusuna sahiptir.
  • Gece Görüşü- Benwolf'un olağanüstü gece görüşü vardır.
  • Keskin Pençeler- Benwolf'un pençeleri metali çizecek kadar güçlüdür.
  • Kavrayıcı Pençeler- Benwolf kavrayıcı pençelere sahiptir.
  • Takip Uzmanı- Benwolf'un koku ve işitme duyuları, ona güçlü izleme ve algılama yetenekleri sağlar.
  • Korrodyum Bağışıklığı- Benwolf, Corrodium'un olumsuz etkilerine karşı bağışıklılığı vardır.

Zayıf Yönler[]

  • Hassas İşitme- Benwolf'un gelişmiş işitme duyusu, onu yüksek seslere oldukça duyarlı hale getirir.
  • Tutuklanan Çene- Benwolf, çeneleri zorla kapatılmışsa sonik ulumasını kullanamaz.
Advertisement