Ben 10
Advertisement
34497a3fe0ef52949a1ba8e99894ed69 Bu konu klasik versiyonu içindir.

Büyük Üşüme, Kylmyys gezegeninden Necrofriggian 'nın Omnitrix' in DNA örneğidir.i

Görünüm[]

Ben Büyük Rahatlama Olarak[]

Big Chill, insansı, güve benzeri bir uzaylı olup, dört kanadı ve anteni kukuletalı bir cüppe (pançoya çok benzer) katlanarak ona bir hayalet görünümü verir. Kollarında, omuzlarında, bacaklarında, kanatlarının arkasında ve boynunun arkasında buz parçalarına benzeyen camgöbeği lekeler bulunan siyah bir vücudu var. Her yamanın, kanatlarında siyahla gösterilenler dışında kalın mavi ana hatları vardır. Ayrıca her kanadın arkasında dış kenar boşluğunun kenarında uzanan siyah bir çizgi vardır.

Göğsünde üç tabak vardır: Biri göğsü andıran, göğsün altında daha kısa bir tabak ve diğeri mideyi andıran.

Yüzünde mavi yanaklar ve çene altı, her zaman mavimsi beyaz dişler gösteren bir ağız ve koyu yeşil benekli büyük yeşil gözler var. Başının tepesinde ayrıca kafa derisine doğru uzanan mavi Y şeklinde bir işaret vardır. Her iki elinde üç sivri parmak ve bir baş parmağı, her ayağında iki ayak parmağı ve ayak bileklerinde üçüncü ayak parmağına benzer uzantı vardır.

Güçler ve Yetenekler[]

Big Chill, etrafındaki sıcaklığı azaltan, havada buz yapılarına dönüşen veya bir hedefe dokunduktan sonra veya hedefi tamamen buzla kaplayan bir rüzgar veya ışını soluyabilir. Nefesi rüzgar kadar güçlü olabilir ve Rust Bucket 2 'yi uçurumdan itebilir.

[1] Big Chill, buz nefesini kullanarak güçlü yapıştırıcıları dondurabilir ve onları kırılgan hale getirebilir.

[2] Big Chill, normalde kayarak kanatlarını kullanarak uçabilir. Ayrıca uçarken arkasında buz izi bırakabilir.

[3]

Ghostfreak 'e benzer şekilde, Big Chill, rakiplerin ve nesnelerin aşamalı olarak donmasına neden olabilse de, bunu yapmamayı seçemeyecek kadar soyut hale gelebilir.

Big Chill'in kendi ürettiği buzu kontrol etmesine izin veren kriyokinezi vardır. Ayrıca elinden manipüle edebileceği buz ışınları da üretebilir. [4]

Big Chill, yere dokunarak manipüle edilebilir buz yapıları oluşturabilir. [5]

Big Chill, nesneleri yalnızca onlara dokunarak dondurabilir.

[6] [7] Big Chill, büyük bir metal heykeli zahmetsizce parçaladığı ve demir kirişleri ikiye böldüğü bir metal yeme çılgınlığındayken görüldüğü gibi gücü artırdı.

[8] Sabit uçuşu sürdürürken bir Revonnahgander da taşıyabilir. [2]

Big Chill'in gücü, uçarken bir Opticoid taşıyabildiğinden, kavrayıcı olan ayaklarına kadar uzanır. Kaynak hatası: <ref> etiketi için </ref> kapanışı eksik Buna rağmen Big Chill, incinmekten kaçınmak için elle tutulamazlığını kullanmayı tercih ediyor.

Big Chill uçarken saldırılardan kaçabildiği için oldukça çeviktir.

[2] Big Chill, hem sıcak hem de soğuk olmak üzere aşırı sıcaklıklara karşı bağışıklıdır.

[9] Bu şekilde, erimiş çelik iç. [10] Big Chill su altında, [11] ve uzay boşluğunda hayatta kalabilir.

[12] [7] Big Chill, kanatlarını kullanmadan havalanabilir.

[6] [13] Big Chill'in metal heykelleri, direkleri, binaları, tabelaları, demir kirişleri ve servis tepsilerini çiğneyen ve yiyen güçlü çeneleri vardır.

[8] Big Chill, cihazlarından birini çıkarmak için Inspector 13 'ın giysisini parçalayabilen keskin pençelere sahiptir.

Kaynak hatası: <ref> etiketi için </ref> kapanışı eksik

Zayıf Yönler[]

Big Chill'in soyutluğu, Ectonurite ve diğer Necrofriggians gibi elle tutulamaz hale gelebilen rakipler için işe yaramaz, çünkü bunu yapma yeteneklerini iptal eder.

[14] Somut olmayan Big Chill'e dokunabilen tek cansız nesneler Rust Bucket 2'nin ağı, [15] Shield of Seagle, [16] Techadon Factory 'nin savunma sistemleri, Kaynak hatası: <ref> etiketi için </ref> kapanışı eksik ve / veya Seagle Kalkanı tarafından üretilen elektrik gibi elektrikten zarar görebilir.

Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; geçersiz isimler, ör. çok fazla Kevin 'ın taş zırhını yemeye ilgi duymadığında gösterildiği gibi, Big Chill metal dışında bir şey tüketemez.

[8] Big Chill, Gwen 'in mana kürelerinden biri tarafından tuzağa düşürüldüğünde görüldüğü gibi sihire karşı savunmasızdır. Ancak, aşamalı olarak aşamalı olarak kaldırabilir.

[17] Big Chill, birkaç Albino Necrofriggian muhafızıyla gösterildiği gibi, bir Evrimleşmiş Sonorosyan 'nın Sonik Disk' in sesleri gibi tiz seslere duyarlıdır.

[9]

  1. ' 'Kevin's Big Score' '
  2. 2,0 2,1 2,2 Of Predators and Prey: Part 2
  3. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; Malefactor isimli refler için metin sağlanmadı
  4. Tek elle
  5. Above and Beyond
  6. 6,0 6,1 Birds of a Feather
  7. 7,0 7,1 Tummy Sorun
  8. 8,0 8,1 8,2 [[Save the Last Dance "> Son Dans]]
  9. 9,0 9,1 Sonsuzluk Haritası
  10. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; Son Dansı Kurtar isimli refler için metin sağlanmadı
  11. Deep
  12. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; The Final Battle: Part 1 isimli refler için metin sağlanmadı
  13. Duped
  14. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; Map of Infinity isimli refler için metin sağlanmadı
  15. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; Kevin'in Büyük Puanı isimli refler için metin sağlanmadı
  16. Vengeance of Vilgax: Part 2
  17. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; Son Dansı Kaydet isimli refler için metin sağlanmadı
Advertisement