Ben 10 Wiki
Advertisement
Vampirul
Big whampire
Informatii Generale
Specie Vladat
Planetă Anur Vladias (în trecut)
Anur Transyl
Sursa ADN Lord Transyl
Corp Vampir
Puteri şi abilităţi
Abilităţi Rezistență sporită
Durabilitate sporită
Agilitate îmbunătățită
Reflexle sporite
Viteză sporită
Stamina îmbunătățită
Sărituri îmbunătățită
Hipnoză
Zbor
Colți ascuțiti
Gheare ascuțite
Scurger de energie (prin supt)
Explozii sonice
Proiectile de coruptură
Înfășură cu viziuni
Invulnerabilitate la hipnoză
Vedere în raze X
Details
Apariţia Vampirul contra atacă
Galerie

Vampirul e un extraterestru vampir de pe Anur Vladat si e un Vladat. Poate sa hipnotizeze persoanele folosindu-si ochi lui sau poate folosi Corupttas.Are ,cu alte cuvinte,puterile lui Lord Transyl. el arare in al 48-ea ep din arcada monstri.El are corpul negru,are un semn pe ambele maini in forma de fulger verde,are manusi verzi care cuprind si ghearele,doua aparatoare pe picioareverzi in forma de aripa,aripi verzi,cizme verzi,o burta verde,iar omnitrixul il are pe fundul burtii,capul alb cu ochi verzi si gura si nas negru si o coroana verde ca al lui Lord Transyl cu doua coarne mai mari.El apare in Vampirul isi va face intoarcerea.

Apariții[]

Ben 10: Omnivers[]

Vezi și[]

Slăbiciuni[]

Whampire burn

Vampirul consumat de soare

Vampirul, la fel ca toţi Vladaţii, pot fi afectaţ de lumina soarelui și nu pot sta într-un astfel de mediu de mai mult de o scurtă perioadă de timp.

Când ori Omnitrixul îl transformă înapoi, Coruptura Vampirului se rupe, eliberând victimele.

Vampirul nu poate Controla mintea ca alţi Vladaţi.

Vampirul trebuie să reziste tentatiei de a absorbi energia altor forme de viață, ființe inteligente în special, făcându-l un potențial pericol pentru colegii de echipă și a altor civili.

Corruptura Vampirului nu poate atașa la ființe cu pielea umedă sau alunecoasă, așa cum se vede cu Hobble, sau sunt intangibile, deși el poate atașa la specii în cazul în care sunt prinși cu garda jos si sunt tangibile, atunci când Corruptura este împușcată la ei.

Cyborgi, cum ar fi Exo-Craniul, sunt imune la atât Corruptura si hipnoza Vampirului.

Vampirul nu poate absorbi energia de viață a Ectonuriţilor, deoarece acestea au nimic în sensul convențional.

Advertisement