Ben 10 Wiki
Advertisement

Ben 23 vizitează lumea lui Ben Prime din cauza unor neînțelegeri cu Azmuth din dimensiunea 23. Așa că Ben Prime trebuie să ieie atitudinea de Mentor și să îi dea o lecție lui Ben 23. Ben 23 și Ben Prime află de ascunzătoarea celor răi, apoi dau peste Dr.Psychobos care decide să îl ajute pe Maltruant. Ben Prime și Ben 23 sunt teleportați de către Maltruant în dimensiunea Războinicului Ben Tennyson numită (Benwood). Aceasta este Bellwood, dar este personaliazată de Războinicul Ben și armata sa. O dată ajunși în Benwood, Maltruant renunță la ajutorul doctorului Psychobos. După o luptă uluitoare între Maltruant, Ben Prime și Ben 23, Maltruant găsește cheia timpului iar apoi devine un Chronosapian de temut. Războinicul Ben alături de Rook Blonko, Maltruant, Subdora și Exo-Craniul îi înving pe cei doi Ben care nu aparțin din Benwood și îi țin ostatici exact ca pe Psychobos și toți cetățenii din Benwood. Maltruant dispare trădând-ui pe Războinicii Ben și Rook, în scopul de a începe războiul timpului.

Advertisement