Ben 10 Wiki
Advertisement

Zniszczator (dokładniej Genesistoratymiozniszczator) był niezwykle potężną i niebezpieczną bronią używaną przez starożytnych Contemelian. Wygląda jak purpurowe pudełko z czerwonym przyciskiem w środku. Zniszczator zniszczył cały wszechświat po aktywacji.

Historia[]

Zniszczator był używany przez Contemelian. Jeśli nie spodobał im się jakiś wymiar, korzystali ze Zniszczatora, aby go zniszczyć, potem zaś wykorzystywali jego moc do stworzenia nowego uniwersum. W pewnym momencie Contemelianie wyginęli, ale ich statek wciąż dryfował w kosmosie, wraz z tą bronią.

Zniszczator pierwszy pojawił się w odcinku "Cześć i dzięki za koktajle", w którym statek zmaterializował się w naszym wszechświecie i pojawił się nad Ziemią. Argit przyleciał na pokład statku przez rozkaz Imperatora Milleousa, aby znaleźć Zniszczator, lecz on szukał go dla siebie.

Później został przypadkowo włączony, gdy Ben, Rook, Incursianie i Bracia Wredziakowie walczyli o to urządzenie. Zniszczył cały wszechświat, ale Ben odtworzył go ponownie za pomocą Obcego X. Wszyscy stwierdzili, że Zniszczator był wadliwy, nieświadomi, że wszechświat rzeczywiście został zniszczony, następnie Pros podszedł i zmiażdżył urządzenie.

Zniszczator pojawił się w odcinku "Błoto nie woda", gdzie hydraulicy przewozili go w bezpieczne miejsce. Gorvan w stroju hydraulika wykradł urządzenie i oddał je Psyphonowi. Ben, Gwen, Lucy i hydraulicy ostatecznie odzyskują Zniszczator i aresztują przestępców.

W odcinku "Koniec pewnej ery", Subdora ukradła Zniszczator z siedziby hydraulików. Czyn ten był częścią planu Maltruanta, który "ulepsza" broń za pomocą gwiazdy Karła.

W odcinku "Nowy wszechświat", Maltruant transportuje Zniszczator na statekContemelian. Tam uruchamia broń, która prawie tworzy wszechświat na jego wzór. Aby uratować wszechświat, Ben absorbuje potęgę urządzenia i z jej pomocą pokonuje Chronosapiensa. Następnie chłopak ponownie niszczy przedmiot zagłady. Później, Contemelianie używają swojego Zniszczatora do stworzenia uniwersum Tennysona.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Podczas całej serii "Omniverse" Ben miał trudność z wypowiedzeniem jego nazwy, przez co każdy inny mówił to za niego. Jednakże w końcu powiedział to dobrze jako Obcy X.
  • Rook powiedział, że nazwa została skrócona ze względu na to, że zdąży się tylko powiedzieć "Zniszczator" przed jego aktywacją.
  • Według Derricka, Zniszczator usunął Primusa.
  • Blukic i Driba naprawili Zniszczator, o czym dowiadujemy się w odcinku "Błoto nie woda".
  • Zniszczator może zniszczyć wszystko - cały wszechświat, galaktyki, wymiary. Jedyną istotą, która może to zatrzymać, jest Niebiańska Istota.
Advertisement