FANDOM

Zniszczator (dokładniej Genesistoratymiozniszczator) był niezwykle potężną i niebezpieczną bronią używaną przez starożytnych Contemelian. Wygląda jak purpurowe pudełko z czerwonym przyciskiem w środku. Zniszczator zniszczył cały wszechświat po aktywacji.

Historia

Zniszczator był używany przez Contemelian. Jeśli nie spodobał im się jakiś wymiar, korzystali ze Zniszczatora, aby go zniszczyć, potem zaś wykorzystywali jego moc do stworzenia nowego uniwersum. W pewnym momencie Contemelianie wyginęli, ale ich statek wciąż dryfował w kosmosie, wraz z tą bronią.

Zniszczator pierwszy pojawił się w odcinku "Cześć i dzięki za koktajle", w którym statek zmaterializował się w naszym wszechświecie i pojawił się nad Ziemią. Argit przyleciał na pokład statku przez rozkaz Imperatora Milleousa, aby znaleźć Zniszczator, lecz on szukał go dla siebie.

Później został przypadkowo włączony, gdy Ben, Rook, Incursianie i Bracia Wredziakowie walczyli o to urządzenie. Zniszczył cały wszechświat, ale Ben odtworzył go ponownie za pomocą Obcego X. Wszyscy stwierdzili, że Zniszczator był wadliwy, nieświadomi, że wszechświat rzeczywiście został zniszczony, następnie Pros podszedł i zmiażdżył urządzenie.

Zniszczator pojawił się w odcinku "Błoto nie woda", gdzie hydraulicy przewozili go w bezpieczne miejsce. Gorvan w stroju hydraulika wykradł urządzenie i oddał je Psyphonowi. Ben, Gwen, Lucy i hydraulicy ostatecznie odzyskują Zniszczator i aresztują przestępców.

W odcinku "Koniec pewnej ery", Subdora ukradła Zniszczator z siedziby hydraulików. Czyn ten był częścią planu Maltruanta, który "ulepsza" broń za pomocą gwiazdy Karła.

W odcinku "Nowy wszechświat", Maltruant transportuje Zniszczator na statek Contemelian. Tam uruchamia broń, która prawie tworzy wszechświat na jego wzór. Aby uratować wszechświat, Ben absorbuje potęgę urządzenia i z jej pomocą pokonuje Chronosapiensa. Następnie chłopak ponownie niszczy przedmiot zagłady. Później, Contemelianie używają swojego Zniszczatora do odtworzenia uniwersum Tennysona.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Podczas całego odcinka Ben miał trudność z wypowiedzeniem jego nazwy, przez co każdy inny mówił to za niego. Jednakże w końcu powiedział to dobrze jako Obcy X. W odcinku "Błoto nie woda" ponownie nie potrafi wypowiedzieć nazwy.
  • Rook powiedział, że nazwa została skrócona ze względu na to, że zdąży się tylko powiedzieć "Zniszczator" przed jego aktywacją.
  • Według Derricka, Zniszczator usunął Primusa.
  • Blukic i Driba naprawili Zniszczator, o czym dowiadujemy się w odcinku "Błoto nie woda".
  • Zniszczator może zniszczyć wszystko - cały wszechświat, galaktyki, wymiary. Jedyną istotą, która może to zatrzymać, jest Niebiańska Istota.