FANDOM

Zmutowane chupacabry są kryptydami, które zostały zmienione przez doktora Animo w mutanty.

Wygląd

Zmutowane chupacabry są małymi kryptydami z dużą głową. Animo doczepił im specjalny sprzęt składający się z dwóch rur podłączone do ich oczu, a jedna zastępuje język. Na plecach mają pojemniki podobne do plecaka.

Umiejętności

TGIS (143)

Wysysanie energii życiowej

Zmutowane chupacabry posiadają zwiększoną wytrzymałość i zwinność. Dzięki temu, że poruszają się w dużych grupach, są trudnymi przeciwnikami. Ich mechaniczny język może się rozciągać, a także wysysać życie z innych żywych organizmów, zmieniając ich w kamienne posągi. Plecaki w których gromadzona jest energia mogą służyć też jako granaty.

Wady

Wszystkie zmutowane chupacabry są kontrolowane przez jedno urządzenie doktora Animo. Wystarczy je zniszczyć, a kryptydy przestaną atakować. Są też małe więc pojedynczo nie są zbyt groźne.

Historia

Ben 10: Omniverse

Zmutowane chupacabry debiutują w odcinku "Na szczęście jest sobota", gdzie kontrolowane przez doktora Animo zbierają energię życiową kosmitów z Podmiasta. Po pewnym czasie Sobotowie wraz z Benem i Rookiem krzyżują im plany. Doktor z dotąd zebranej energii wskrzesza V.V. Argosta. Gdy ich plany zostają zniszczone, kilka zmutowanych chupacabr ucieka za Animem.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też