FANDOM

Zak Sobota to postać pojawiająca się w odcinku "Na szczęście jest sobota".  Jest synem Drew i Doca.

Wygląd

Zak, tak jak jego rodzina, nosi pomarańczowo-czarny kombinezon z literą "S" na piersi, oznaczającą ich rodzinę - Sobotów. Ma czarne włosy z białą grzywką. Jego oczy są pomarańczowe, ale gdy używa swoich mocy, są białe.

Osobowość

Zak dojrzał od "Tajemniczych Sobotów". Nadal ma jednak swoją lekkomyślną passę, ale jest bardziej odpowiedzialny niż wcześniej. Okazuje się również, że jest bardziej inteligentny niż wcześniej, rozumie otaczającą go naukę i rodziców.

Umiejętności

Zak potrafi panować nad kryptydami. Umie też walczyć wręcz. Jego pazur działa jak hak, dzięki czemu może się łatwo wspinać. Najczęściej używa go, aby zatrzymać wroga. Pomimo swoich zdolności może zostać bardzo szybko pokonany przez większych wrogów, takich jak V.V. Argost.

Historia

Ben 10: Omniverse

Zak, wraz z rodzicami, przyjeżdza do Bellwood, aby zbadać ataki chupacabr. Podczas wpólnej pracy nad tą sprawą obaj bohaterowie lepiej się poznają i stają się dobrymi przyjaciółmi. Dzięki połączeniu sił Huydraulików i Sobotów udaje się powstrzymać doktora Animo i Argosta. 

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Zak jest postacią z kreskówki "Tajemniczy Sobotowie".
  • Pomimo utraty mocy kontroli kryptyd w ostatnim odcinku "Tajemnczych Sobotów", posiada je w "Omniverse". Tłumaczy, że posiada jakieś szczątkowe resztki mocy, ale są słabsze niż wcześniej.

Zobacz też