FANDOM

Yetta jest Gimlinopithecusem z planety Pattersonea, pracującym jako przestępca.

Wygląd

Yetta ma żółto-białe futro z siwimy palcami. Posiada dwie śruby na głowie i po dwie na nadgarstkach. Ma też żółtą koronę na głowie i żółte oczy. W pasie ma pasek z symbolem jej korony.

Osobowość

Yetta jest oszustem, ale zawsze jest uprzejma. Zachowuje się jak nastolatka, która tylko czeka na okazję, aby zrobić sobie zdjęcie ze swoim idolem.

Umiejętności

Yetta potrafi wygenerować potężne pokłady energii z rąk i ust. Są one tak silne, że położą bestię większą od niej. Jest też bardzo silna. Bardzo szybko biega na czterech łapach.

Wady

Może zostać porażona przez wodę, a także, gdy jest izolowana, staje się bezradna.

Historia

Ben 10: Omniverse

Yetta zadebiutowała w odcinku "Zero honoru pośród brachów", gdzie trenowała w sali gimnastycznej do Turnieju Złotej Pięści.

W odcinku "Końcowe odliczanie", Yetta ukradła złoty posąg i uciekała przed armią czołgów hydraulików. Gdy zobaczyła, że w pościgu uczestniczy też Ben, zrobiła sobie z nim zdjęcie i kontynuowała ucieczkę. Początkowo używając swoich zdolności, miała wielkie szanse na wygraną, jednakże Shocksquatch nauczył się od niej nowego ruchu, którym ją pokonał. Aresztowana Yetta była przewożona do siedziby hydraulików, która została opanowana przez mistrza Kundo.

W odcinku "Pyszny turniej", Yetta wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry. Następnie została ona aresztowana przez hydraulików.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też