Ben 10 Wiki
Advertisement

Wulpimancery, znane też jako Lisiozmory, to gatunek zamieszkujący planetę Wulpin.

Wygląd[]

Wulpimancery przypominają zwierzęta. Gdy są młode, przypominają psy, a z wiekiem stają się bardziej kotopodobni. Wraz z wiekiem rosną im ogony. Wulpimancery mogą być pomarańczowe, szaroniebieskie i czerwone.

Ben 10[]

Wulpimancery są dużymi pomarańczowymi psami bez oczu i ogona. Ich zęby wystają z paszczy. Na każdej stronie ich szyi są skrzelopodobne uszo-nozdrza odpowiadające za nadzwyczajny u wielu psów węch i słuch.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Wulpimancery mają pomarańczowe usta. Stały się mniejsze i mają jaśniejszy odcień pomarańczowego.

Ben 10: Omniverse[]

Wulpimancery są takie same jak w "Ultimate Alien", a jedyną zmianą jest styl animacji.

Różnice płci[]

Starsze samce Wulpimancerów mają pasy na plecach, a kobiety nie. Samice mają gęstsze futro.

Zachowanie[]

Wulpimancery nie są przyjazne dla swojego gatunku, tak jak jest to u zwierząt. Polują, żeby coś zjeść, a także skowyczą jak psy, gdy się czegoś boją.

Umiejętności[]

Wulpimancery mogą poruszać się bardzo szybko dzięki swoim umięśnionym nogom. Mają wyostrzone zmysły węchu, które zastępują oczy. Trzy linie na szyjach to receptory węchu i słuchu. Wulpimancery mogą "widzieć" w sposób, w który inni nie widzą. Mogą wyczuć najmniejszy ruch dzięki swoim kolcom i poprzez ciepło, a także słyszeć z wielkich odległości. Potrafią strzelać też swoimi kolcami, a także zwijać się w kule i atakować, ale potrafią to tylko dojrzałe Wulpimancery. Mogą wykonywać potężne skoki i biegać stromych ścianach.

Wady[]

Wulpimancery nie mają oczu. Dzięki swoim zmysłom słuchu są podatne na ataki dźwiękowe. Wulpimancery mają zbyt skomplikowany język dla uniwersalnych maszyn tłumaczących, przez to niewiele stworzeń je rozumie.

Forma wyewoluowana[]

640px-Ben's team and Ultimate Wildmutt

Wyewoluowany Wulpimancer

Wyewoluowane Wulpimancery są bardziej umięśnione, mogą wysoko skakać, a także urosły im ogony, co jest oznaką dojrzałości. Potrafią już mówić, a także mają ostrzejsze zęby i pazury.

Znani przedstawiciele gatunku[]

Ciekawostki[]

Zobacz też[]

Advertisement