FANDOM

Tutaj znajduje się gatunek, który poluje na Galwan. Jeżeli szukasz drapieżnika z Nemetrixa, zobacz Wszystkożarłacz.

Wszystkożarłacz to drapieżnik z planety Galwan Prime.

Wszystkożarłacze byli naturalnymi drapieżnikami Galwanów przed ich wyginięciem z powodu uderzenia w planetę meteoru i nagłej zmiany klimatu.

Wygląd

Wszystkożarłacz to wysoki, fioletowy ptak. Ma długi, ostry dziób i dwie pary czerwonych oczu.

Umiejętności

Wszystkożarłacze potrafiły latać. Były bardzo zwinne i silne. Miały duże i ostre zęby, których używały do zjadania swoich ofiar (Galwanów).

Historia

Wszystkożarłacze byli niegdyś dominującym gatunkiem na Galwan Prime, ale meteor uderzył w planetę i zniszczył większość członków gatunku.

Osobniki, które przetrwały, wędrowały, ale zmarły z powodu nagłej zmiany klimatu na planecie miliony lat temu.

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

  • Wszystkożarłacz to prawdopodobnie kosmiczna odmiana ziemskiego bociana, gdyż poluje on na Galwanów, którzy są podobni do żab.
  • Historia wyginięcia tego gatunku jest podobna do hipotezy wymarcia dinozaurów na Ziemi.
  • Według Galwan, Wszystkożarłacze byli znani jako najszybsze i najzacieklejsze drapieżniki we wszechświecie.