Ben 10 Wiki
Advertisement

Wir umysłowy jest maszyną stworzoną przez Albedo, która została użyta do wyssania inteligencji Azmutha.

Wygląd[]

Wir umysłowy jest dużą maszyną zbudowaną z srebrnego i czerwonego metalu. Składa się z trzech części - jednej mniejszej znajdującej się pomiędzy dwoma większymi. W centralnej części urządzenia widoczny jest duży, srebrny element przypominający Ultimatrix, na którym znajduje się czerwony symbol międzygalaktycznego pokoju.

Opis[]

Wir umysłowy został stworzony, aby wysączył zdolności umysłowe Azmutha. Dodatkowo został użyty do zasilenia mózgu Albedo. Dzięki takiemu dodatkowi, użytkownik posiądzie hiper-doskonałą inteligencje.

W odcinku "Za jeszcze większą potęgę", gdy pierwszy wir umysłowy został zniszczony w statku Psychobosa, Albedo stworzył drugi w wieży Billy'ego Miliona. Podczas bójki, Bloxx cofnął działanie maszyny, co spowodowało odebranie mózgu Galwanowi.

Znani użytkownicy[]

Ciekawostki[]

  • Według Azmutha, do stworzenia wiru umysłowego wystarczą: cztery jednostki najlepszego nukleotydowanego włókna węglowego, piętnaście skorometrycznych ligatur, oraz nożyczki.
Advertisement