FANDOM

Wir umysłowy jest maszyną stworzoną przez Albedo, która została użyta do wyssania inteligencji Azmutha.

Wygląd

Wir umysłowy jest dużą maszyną zbudowaną z srebrnego i czerwonego metalu. Składa się z trzech części - jednej mniejszej znajdującej się pomiędzy dwoma większymi. W centralnej części urządzenia widoczny jest duży, srebrny element przypominający Ultimatrix, na którym znajduje się czerwony symbol międzygalaktycznego pokoju.

Opis

Wir umysłowy został stworzony, aby wysączył zdolności umysłowe Azmutha. Dodatkowo został użyty do zasilenia mózgu Albedo. Dzięki takiemu dodatkowi, użytkownik posiądzie hiper-doskonałą inteligencje.

W odcinku "Za jeszcze większą potęgę", gdy pierwszy wir umysłowy został zniszczony w statku Psychobosa, Albedo stworzył drugi w wieży Billy'ego Miliona. Podczas bójki, Bloxx cofnął działanie maszyny, co spowodowało odebranie mózgu Galwanowi.

Znani użytkownicy

Ciekawostki

  • Według Azmutha, do stworzenia wiru umysłowego wystarczą: cztery jednostki najlepszego nukleotydowanego włókna węglowego, piętnaście skorometrycznych ligatur, oraz nożyczki.