FANDOM

Więźniowie z gatunku Piscciss Volann to postacie pojawiające się w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa". Byli oni więźniami na Incarceconie.

Wygląd

Ben 10

Więźniowie wyglądają tak samo jak inni Piscciss Volannie. Dodatkowo mają obroże nawadniające.

Ben 10: Omniverse

Więźniowie wyglądają tak jak poprzednio. Jedyna zmiana to czerwony kolor obroży.

Umiejętności

Więźniowie mają przewymiarowaną wytrzymałość - są w stanie podnieść więcej niż sami ważą, a pod wodą mogą pływać z dużą prędkością, prawdopodobnie szybciej niż wojskowa torpeda. Ich wielkie szczęki i ostre zęby okazały się najbardziej zabójczą bronią. Są w stanie zniszczyć nawet metal z okrętów podwodnych. Ich ciało ma również wspaniałą wytrzymałość i wytrzymuje wysokie ciśnienia, co oznacza, że ​​posiada charakter głębinowego życia wodnego, stąd ich puste oczy i światło żabnicy na czole, co może służyć jako centrum uwagi w ciemnych obszarach. Więźniowie są w stanie zmieniać nogi w rybi ogon i odwrotnie, co daje im wygląd syreny.

Wady

Największą ich słabością jest niezdolność do pobytu zbyt długo na lądzie, ponieważ potrzebują wody, aby się nie odwodnić.

Historia

Ben 10

  • W filmie pojawiło się dwóch więźniów z tego gatunku, gdy Tetrax tłumaczył brak zasad na Incarceconie. Jeden był widziany, kiedy Upchuck z powrotem zmienił się w Bena. Inny pojawił się w tłumie. Obaj nosili czarne obroże nawadniające, by mogli przetrwać poza wodą.

Ben 10: Omniverse

Występy

Ben 10

Ben 10: Omniverse

Zobacz też