Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Warlord Gar jest Tetramandem zamieszkującym Khoros.

Wygląd[]

Gar jest wielkim i muskularnym Tetramandem. Ma jeden cały róg z lewej strony hełmu i jeden złamany po prawej stronie. Nie widzi na lewe dolne oko, które jest zasłonięte łatką. Stracił lewe przedramię i ma bliznę na lewym ramieniu. Nosi królewskie, złote szaty z białymi i czarnymi elementami.

Umiejętności[]

Szczególną umiejętnością Gara jest jego super siła, dzięki której jest w stanie podnieść przedmioty kilka razy cięższe od ciężaru własnego ciała. Oprócz tego posiada zwiększona wytrzymałość, która czyni go niezniszczalnym. Poprzez klaśnięcie czterema rękoma na raz, wytwarza silne fale dźwiękowe ogłuszające i powalające przeciwników. Dodatkową zaletą jest możliwość wykonywania wielkich skoków, umożliwiających przeskakiwanie dwa razy większych budynków.

Wady[]

Masa mięśniowa Gara sprawia, że jest ​​stosunkowo wolny, a jego rozmiar nie pozwala mu walczyć z wiele mniejszymi przeciwnikami.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Warlord Gar zadebiutował w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie znajdował się w siedzibie hydraulików, kiedy zostało wyłączone w budynku zasilanie, wyłączając tym samym sztuczną grawitacje. Dokonywał rozkazów hydraulików, dotyczących ewakuacji.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement