Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Will Moralista znany jako Wściekły Will Moralista to alternatywny odpowiednik Willa Moralisty z nieznanej linii czasu.

Wygląd[]

Wściekły Will Moralista jest wysokim, starszym mężczyzna z długimi brązowymi dredami, na których można zauważyć wiele małych elementów. Na czubku nosi pomarańczom bandamkę, a na nosi ma okulary z pękniętym lewym szkiełkiem. Jego strój składa się z ciemnych spodni i jasnej bluzki, na którą jest narzucony ochraniacz. Podobne znajdują się na ramionach i rękach.

Osobowość[]

Wściekły Will Moralista jest agresywnym człowiekiem, lubiącym wydawać rozkazy. Często znęca się na niewolnikach, krzycząc na nich przez megafon. Sam posłusznie wykonuje każde polecenie Wściekłego Bena.

Umiejętności[]

Wściekły Will Moralista nie wykazał się specjalnymi umiejętnościami i kompetencjami.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Wściekły Will Moralista debiutuje w odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 1", gdzie spotyka Dobranocnego i Kretowąsa, którzy zmieniają się w Benów. Podczas walki bohaterów z Maltruantem, przeciwnik stara się trafić Psychobosa. Gdy Cerebroskorupiak unika strzału, mężczyzna zostaje trafiony promieniem czasowym i zmienia się w dziecko.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Wściekły Will Moralista jest typowym człowiekiem określanym jako punk, stąd też wziął się jego pseudonim. Styl ten używa Piącha i jego towarzysze.

Zobacz też[]

Advertisement