FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Rook Blonko znany jako Wściekły Rook to alternatywny odpowiednik Rooka z nieznanej linii czasu.

Wygląd

Wściekły Rook to kosmita o lawendowej "sierści", spiczastych uszach i białej skórze twarzy. Nosi długie czarne spodnie i długie, brązowe buty z kolcami. Na swoje ciało ma narzucony jasnobrązowy płaszcz z wysokim kołnierzem, na który można zauważyć dwa ciemne, skrzyżowane pasy z kieszeniami. W pasie widnieje czarny pasek ze srebrnymi kolcami, natomiast na rękach nosi brązowe rękawiczki z czarnymi kastetami z kolcami. Głowa Wściekłego Rooka jest owinięta ciemnobrązową chustą, która odkrywa tylko oczy i usta. Na czubku głowy są trzy długie, srebrne kolce.

Osobowość

Wściekły Rook był agresywnym chłopakiem, który wszystko woli rozwiązać w walce. Nie był sympatyczny i sprawia pozory niebezpiecznego człowieka. Wszystko przez to, że musiał wykonywać rozkazy Wściekłego Bena. Po tym jak zauważył, że wiele ludzi przez niego cierpi i jest niesprawiedliwy wobec nich, aresztował swojego byłego dowódcę i zablokował dostęp do Omnitrixa.

Umiejętności

Wściekły Rook używa rożnych broni zaawansowanych technologicznie do walki. Pomimo częstego używania sprzętu, Rook jest też ekspertem strategii i taktyki. Oprócz tego jest bardzo wysportowany, co czyni go niezwykle zwinnym, a także jest godnym przeciwnikiem w walce wręcz. Często używa swoich naturalnych zdolności, jak i broni jednocześnie, co pozwala mu pokonać wielu przeciwników na raz, nawet gdy jest osłabiony.

Historia

Ben 10: Omniverse

Wściekły Rook debiutuje w odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 1", gdzie przewozi w ciężarówce Maltruanta, Exo-Czaszkę, Subdorę i doktora Psychobosa. Zatrzymuje się na drodze, wiedząc Bena, gdyż myśli, że to Wściekły Ben - jego przywódca. Gdy tylko dowiaduje się, że został oszukany, odjeżdża. Przez cały czas wykonuje polecenia Tennysona, co doprowadza go do częstych walk z bohaterami.

W odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 2", Wściekły Rook rozkazuje uwięzionemu Benowi 10 Benowi 23 i doktorowi Psychobosowi pracować. Zaczyna zauważać, że to co robi jest złe i z niechęcią wykonuje polecenia Wściekłego Bena. Gdy ten w postaci Way Biga zostaje pokonany, Wściekły Rook aresztuje go i blokuje dostęp do jego Omnitrixa. Jednocześnie uwalnia wszystkich niewolników i przeprasza Tennysonów za całe zajście. Zaczyna pracować jako bohaterski strażnik, który dba o porządek.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Wściekły Rook jest typowym człowiekiem określanym jako punk, stąd też wziął się jego pseudonim. Styl ten używa Piącha i jego towarzysze.

Zobacz też