FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Pakmar znany jako Wściekły Pakmar to alternatywny odpowiednik Pakmara z nieznanej linii czasu.

Wygląd

Wściekły Pakmar jest małym kosmitą o zielonej skórze z sześcioma ostrymi kolcami na głowie i dwoma większymi w miejscu oczu. Nosi czarną zbroję z srebrnymi elementami i plecakiem odrzutowym. Na klatce piersiowej znajduje się symbol z dwoma czarnymi, pionowymi kreskami.

Osobowość

Wściekły Pakmar jest wrednym i samolubnym kosmitą, dbającym tylko o siebie i swój interes. Zgarnąć całą wodę z miasta do swoich zbiorników i sprzedaje ją za opłatą, nie zwracając uwagi na to, czy ktoś jest zmęczony i spragniony, czy też nie.

Umiejętności

Wściekły Pakmar nie wykazał się specjalnymi umiejętnościami i kompetencjami.

Historia

Ben 10: Omniverse

Wściekły Pakmar debiutuje w odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 1", gdzie spotyka Bena 10 i Bena 23. Myśli, że to Wściekły Ben i jego kuzyn, przez co pozwala im pić do woli z jego zbiorników wodnych.

W odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 2", Wściekły Pakmar dowiaduje się, że Tennysonowie, których wcześniej spotkał, oszukali go. Idzie na skargę do Wściekłego Bena, gdy zauważa jak Pan Poręczny i Bloxx niszczą jego zbiornik wodny i dają zawartość niewolnikom.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Wściekły Pakmar jest typowym kosmitą określanym jako punk, stąd też wziął się jego pseudonim. Styl ten używa Piącha i jego towarzysze.

Zobacz też