FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Diamentogłowy to kosmita z próbki DNA Petrosapiensa z planety Petropia.

Wygląd

Diamentogłowy jest krystaliczno-krzemową formą życia, które tworzą trwałe, turkusowe kryształy. Całe jego ciało składa się z tego minerału, a na plecach widnieje sześć kolców. Nosi czarny strój z pomarańczowymi pasami, do których przyczepione są siwe ochraniacze z pomarańczowymi kolcami. Takie elementy można zauważyć na butach, na kolanach i udach. Podobne znajdują się na ramionach i w nadgarstkach. Na jego głowie rosną trzy ostre kolce ułożone na irokeza. Na klatce piersiowej ma skrzyżowane pasy, na których widnieje symbol Omnitrixa.

Umiejętności

Diamentogłowy jest w stanie manipulować strukturę atomową i krystaliczną swojego ciała, co pozwala mu na generowanie z rąk broni z kryształu. Może tworzyć tarcze, żeby się bronić i strzelać nieograniczoną ilością kryształów. Ponadto potrafi załamywać promienie i jest też wystarczająco silny, by podnosić duże obiekty. Diamentogłowy może się też regenerować.

Wady

Diamentogłowy może zostać zniszczony przez ataki dźwiękowe i wibracje, ponieważ gdy ataki są ciągłe, nie może skupić się na regeneracji. Sześć długich kawałków diamentów na jego plecach mogą go uwięzić, wbijając się w jakąś powierzchnię.

Historia

Ben 10: Omniverse

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Diamentogłowy ma umieszczony symbol Omnitrixa na pasach na klatce piersiowej. Taki sam znajduje się na plecach.

Zobacz też