Ben 10 Wiki
Advertisement

Vilgaxia, dawniej znana jako Murray, to planeta, na której żyją przedstawiciele gatunku Chimera Sui Generis. Zamieszkuje ją największy wróg Bena - Vilgax.

Historia[]

Vilgax Palace

Pałac Vilgaxa

Vilgaxia po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Miasto duchów", gdzie De Szrama zaatakował tą planetę i zamienił mnóstwo jej mieszkańców w Ektonuryty. Po kilku daremnych próbach powstrzymania przeciwnika, Vilgax uciekł z Vilgaxii i poprosił o pomoc Bena. Z pomocą Tennysona planeta została uratowana.

Vilgaxia pojawiła się ponownie w odcinku "W kazamatach", gdzie Milleous wykorzystując to iż Vilgax był uwięziony próbował podbić ten świat, lecz jego mieszkańcy stawiali zbyt silny opór. Kiedy Vilgax uwolnił się i wrócił do swoich poddanych, Milleous dosyć szybko przegrał.

Wygląd[]

Simbolo de Vilgaxia

Symbol Vilgaxii

Niewiele wiadomo o tej planecie. Wiemy tylko tyle, że posiada duże miasto z wielkim pałacem, w którym mieszka obecny władca, Vilgax.

Zapewne jest na tym świecie dużo środowisk wodnych, ponieważ jego mieszkańcy jak już wiemy pod wpływem wody objawiają się w swojej prawdziwej kolosalnej formie w której są najsilniejsi. Może za tym przemawiać fakt, że mieszkańcy Vilgaxii tworzą przecież zaawansowaną i potężną cywilizację.

Ciekawostki[]

  • Vilgaxia ma przynajmniej 2 księżyce.
  • Insygnia Vilgaxii są podobne do insygniów organizacji terrorystycznej HYDRA z Marvel Comics.
  • To tutaj Ben po raz drugi otrzymuje DNA Fantoma.
  • Obecna nazwa planety wzieła się oczywiście od imienia jej władcy, Vilgaxa.
Advertisement