FANDOM

Vilgaxia, dawniej znana jako Murray, to planeta, na której żyją przedstawiciele gatunku Chimera Sui Generis. Zamieszkuje ją największy wróg Bena - Vilgax.

Historia

Vilgax Palace

Pałac Vilgaxa

Vilgaxia po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Miasto duchów", gdzie De Szrama zaatakował planetę i zamienił wszystkich obywateli w swoich niewolników. Po kilku daremnych próbach powstrzymania przeciwnika, Vilgax uciekł z Vilgaxii i poprosił o pomoc Bena. Z jego pomocą planeta została uwolniona.

Vilgaxia pojawiła się ponownie w odcinku "W kazamatach", gdzie Milleous bezskutecznie próbował obalić planetę.

Wygląd

Simbolo de Vilgaxia

Symbol Vilgaxii

Niewiele wiadomo w wyglądzie planety. Vilgaxia posiada duże miasto z wielkim pałacem, w którym mieszka obecny władca, Vilgax.

Jest tu pewnie dużo wód ponieważ mieszkańcy pod wpływem wody odkrywają prawdziwą postać.

Ciekawostki

  • Vilgaxia ma (przynajmniej) 2 księżyce.
  • Insygnia Vilgaxii są podobne do insygniów organizacji terrorystycznej HYDRA z Marvel Comics.
  • To tu Ben po raz drugi otrzymuje DNA Fantoma.
  • Nazwa planety wzieła się od władcy planety, Vilgaxa.
  • Dawniej Vilgaxia była nazywana Krainą Cienia.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Vilgaxia

  • Czy Vilgax dalej włada Vilgaxią?

    9 wiadomości
    • Ja jeszcze coś źle zrobię i przypadkiem coś usunę xD  Wolę nie mieszać i żeby ktoś bardziej doświadczony to zrobił.
    • Dobra, to zmieniam :) Edycje nie są trudne. Jeśli będziesz stosoał się do zasad, to dasz radę.