Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Vilgax (Gwen 10) jest kosmitą z gatunku Chimera Sui Generis z planety Vilgaxia.

Wygląd[]

Ten Vilgax jest wysokim, kosmitą z jasnozieloną skórą na której znajdują się żółte plamy. Posiada z tyłu głowy specjalny zielony respirator. Z kolei jego głowa przypomina kałamarnicę m.in. dlatego, że widać na niej pięć par macek. Nosi czarnoczerwoną zbroję z cybernetycznymi rękawicami, a także z kolczastymi ochraniaczami na barkach i łokciach.

Osobowość[]

W tej rzeczywistości Vilgax, również jest bezwzględny, okrutny oraz żądny władzy i zniszczenia. Jego głównym celem jest zdobycie Omnitrixa, dzięki, któremu mógłby przejąć lub zniszczyć wszechświat. Jest na tyle zdeterminowany, aby osiągnąć swój cel, że jest gotów poświęcić nawet własne życie.

Umiejętności[]

Najwyraźniej te same, co u Vilgaxa z głównej osi czasu przed wypadkiem w oryginalnej serii.

Historia[]

Ben 10[]

Ten Vilgax zadebiutował w odcinku "Gwen 10", gdzie zamiast Bena to Gwen znalazła Omnitrix. W przeciwieństwie do pierwszego odcinka, statek Ksyleny uległ samozniszczeniu, a Vilgax nie został ranny. Potem udało mu się złapać Gwen, ale po wielu powikłaniach, jedno z urządzeń na statku wybuchło, pozornie zabijając Vilgaxa na pokładzie.

Występy[]

Ben 10[]

Ciekawostki[]

  • Vilgax jest podobny do Cthulhu, zarówno pod względem wyglądu jak i chęci podbicia wszechświata.

Zobacz też[]

  • Vilgax (główna oś czasu)
  • Vilgax (alternatywna przyszła wersja)
  • Galeria

Advertisement