Ben 10 Wiki
Advertisement

Viktoria jest Transylianką z planety Anur Transyl.

Wygląd[]

Viktoria jest małą dziewczynką, która nosi różową sukienkę z kokardką. Tak jak każdy Transylianin, jej ciało jest pozszywane, lub przykręcone śrubami. Jej włosy są fioletowe, tak samo jak oczy. Jej ciało ma różne odcienie siwego.

Osobowość[]

Viktoria jest bardzo miła dla innych osób, co można zauważyć po jej zachowaniu w stosunku do Bena. Chłopak uciekał przed mieszkańcami Anur Transyla, którzy uznali go jako potwora, a ona jedyna podeszła do niego, chcąc dać mu kwiatka.

Umiejętności[]

Viktoria posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę, a także potrafi przetrwać w próżni.

Wady[]

Viktoria, tak jak każdy mały Transylianin nie posiada cewek na plecach, co uniemożliwia jej wytwarzanie prądu, a także kontrolowanie go.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Viktoria zadebiutowała w odcinku "Kto jest potworem?", gdzie podeszła do Bena, który uciekał przed rozwścieczonym ludem Anur Transyla, chcąc dać mu kwiatek. Gdy chłopak zauważył, że kosmici nadal go gonią, uciekł, spychając tym samym dziewczynkę do pobliskiego jeziora.

W odcinku "Na zamku De Szramy" okazuje się, że Viktoria podkochuje się w Benie, gdyż ten ma trądzik, który oszpeca twarz. Podąża za chłopakiem, po czym zatrzymuje się i pyta jaki jest jego ulubiony kolor i jedzenie, od razu odpowiadając sobie na pytanie. Podczas walki z zmutowanymi dyniami, ponownie zatrzymuje chłopaka w postaci Szlamfajera, po czym dopasowuje sobie swoje imię do nazwiska Bena: "Viktoria Tennyson". Kiedy chłopak wraca do swojej ludzkiej postaci, krosty znikają, tak jak zauroczenie Transylianki do ziemianina. Odchodzi, pytając "Co ja w tobie widziałam?".

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Być może Viktoria jest spokrewniona z Viktorem

Zobacz też[]

Advertisement