Ben 10 Wiki
Advertisement

Verdona Tennyson jest żoną Maxa Tennysona, matką Carla i Franka, a także babcią Bena, Kennetha, Sunny i Gwen.

Historia[]

Verdona opuściła swój świat na długo przed oryginalną serią i została sprowadzona na Ziemię przez cudzoziemca-robota, który złapał ją i chciał wykorzystać jej moc na swojej planecie. Statek z Anodytką rozbił się w Saint Louis, gdzie poznała Maxa, którego potem poślubiła. W tym czasie bqrdzo dobrze ukryła swoje dziedzictwo i mieszała w ludzkim społeczeństwie. Przez czas spędzony wspólnie z Maxem, Verdona zawsze miała do czynienia z jego okupacją, hydraulikami, i ostatecznie po długim, szczęśliwym związku, ona i Max rozeszli się.

Mieli dwóch synów - Carla i Franka. Jednak, ani Carl, ani Frank nie odziedziczyli zdolności Anodytki. Później wróciła na Anodynę. Kiedyś wróciła na Ziemię, aby sprawdzić, czy któryś z jej wnuków odziedziczył jej umiejętności, lecz z marnym skutkiem. Jednakże kilka lat później okazało się, że Gwen odziedziczyła zdolność panowania nad maną.

Oryginalna seria[]

W filmie "Ben 10: Wyścig z czasem", Max powiedział Benowi, że Verdona odeszła, choć może to być kłamstwem (może to być również prawdą, gdyż Verdona mogła umrzeć w tej osi czasu). Ben nie był prawdopodobnie gotowy na poznanie prawdy o Verdonie jako Anodytce.

Ben 10: Obca Potęga[]

Kiedy wiadomość o zniknięciu Maxa wyszła na jaw, Verdona przyszła do swego ulubionego miejsca nad jeziorem, pamiętając dobre czasy z mężem. Tam spotkała się z wnukami i ich przyjacielem Kevinem, którzy założyli że nie ma pokojowych zamiarów. Potem magicznie znikneła, pozostawiając kwiat u podstawy drzewa, na którym było wygrawerowane serce z napisem "Max + Verdona". Potem powróciła w nocy, decydując się na "trochę zabawy" z Benem i Kevinem. Kiedy Gwen zainterweniowała, wtedy doszła do wnioskui, że jest ich babcią co im następnie powiedziała. .

Verdona

Verdona w ludzkim ciele

Później wchodzi do domu Gwen, wyjaśniając jej historię z Maxem, a następnie oferuje dziewczynie, aby udała się nią na Anodynę, by osiągnęła pełny potencjał swoich umiejętności. Po przemyśleniu propozycji, Gwen odmówiła. Verdona zaś zrzuciła swe ludzkie ciało, ukazując swoją prawdziwą postać Anodytki. Powiedziała, że Gwen jest zbyt młoda, by podejmować własne decyzje i postanowiła zniszczyć jej ludzkie ciało, by uwolnić drzemiącą wewnątrz niej moc Anodytki, ale Ben i Kevin stanęli w jej obronie.

Po krótkiej walce na posesji domu Gwen, ta powiedziała jej, że wolałaby zostać na Ziemi z przyjaciółmi i rodziną. Dlatego też ostatecznie Verdona leci w kosmos twierdząc, że będzie odwiedzać Ziemię i sprawdzać postępy Gwen.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Verdona closeup

Verdona uwięziona w ludzkiej postaci

Verdona ponownie pojawiła się w odcinku "Kłopotliwa kuzynka", gdzie była w stanie obezwładnić Sunny, która atakowała Gwen, a także zabrać ją i jej chłopaka Antonio z powrotem na Anodynę.

Historia Verdony i Maxa została objawiona w odcinku "Jak poznałem waszą babcię", gdzie była więziona przez synthroida (gatunek kosmity-robota), który chciał wykorzystać jej moc jako paliwo na swojej planecie. Max ją uratował.

Umiejętności[]

Ma duże doświadczenie jako Anodytka i może robić więcej niż Gwen i Sunny. Verdona okazała się wystarczająco silna, aby pokonać Gwen, Bena i Kevina.

Osobowość[]

Anodite kiss

Pierwszy pocałunek Maxa i Verdony

Jak wszyscy Anodyci, Verdona jest wolnym duchem. Choć czasem działa bardziej dojrzale i doroślej, przeważnie bawi się jak dziecko. Lubi także słuchać i tańczyć do ulubionego zespołu muzycznego Maxa. Verdona jest też nieco amoralna i nieczuła. Ma niesamowite poczucie humoru, które zostało przeniesione na Bena. Stosuje, również surową dyscyplinę.

Występy[]

Verdona True Form

Verdona apsorbuje manę

Ben 10: Obca Potęga[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Ciekawostki[]

  • Co ciekawe, zawsze była mowa o Franku i Carlu jako jej jedynych dzieciach, jednak tezę tę zniszczono w 25 odc. Ben 10: Ultimate Alien, gdy okazuje się, że ma jeszcze jedną wnuczkę, Sunny. Może być to przekaz, że Max Tennyson nie był jedynym partnerem Verdony.
  • Według Derricka nie istnieją obecnie plany wprowadzenia Verdony z powrotem.
    • Pomimo tego Derrick zrobil redesign Verdony i udostępnił go na Asku.

Advertisement