FANDOM

Vera Tennyson jest córką Billa Tennysona i Ashley Ethelridge, siostrą Gordona i Maxa Tennysona.

Historia

Ben 10

Vera pojawia się w odcinku "Straszni dziadkowie". Max, wraz Benem i Gwen, przyjechali do niej w odwiedziny. Mieszka w domu seniorów. Żyła spokojnie w społeczności przejścia na emeryturę dopóki w miejscu, gdzie mieszkała, nie zaczęło dziać się coś dziwnego, lecz Ben to pokonał.

Ben 10: Omniverse

Vera ponownie pojawiła się w odcinku "Clyde Five", gdzie wraz z wnukiem przyjechali w odwiedziny do Maxa Tennysona. Podczas gdy Clyde wraz z Benem zwiedzają Podmiasto, emerytka zaczyna wprowadzać różne zmiany w siedzibie hydraulików m.in. zwiększa temperaturę panującą w pomieszczeniach, a także dodaje serwetki i kwiatki. Gdy dowiaduje się o tym jej brat, jest wściekły. Pomimo tego Vera przeprasza Maxa, tym samym godzą się. Następnie wraz z wnukiem opuszczają Bellwood.

W odcinku "Pyszny turniej", Vera wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Występy

Ben 10

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Lubi dziwne jedzenie swojego brata, Maxa, w przeciwieństwie do innych członków rodziny.
  • Kolekcjonuje rzeczy związane z ptakami.
  • Lubi budować statki w butelce.
  • Wzięła udział w teleturnieju na przyszłą żonę Bena, chociaż jest jego ciocią.