Ben 10 Wiki
Advertisement

Drugi Ostateczny Omnimatrix (często nazywany Ultimatrix lub Stalibizator) jest kopią Ultimatrixa, stworzoną przez Albedo.Został całkowicie wyłączony przez Azmuth'a w Malgax atakuje.

Wygląd[]

Ben 10: Omniverse[]

Nie kompletny[]

Drugi Ultimatrix przypomina Omnitrix Bena, składający się z czarnych, białych i zielonych elementów. Jednakże brakuje rdzenia oraz ma mniej detali, a po włożeniu kosmicznej kostki, zmienił kolorystykę na czerwony.

Kompletny[]

Ultimatrix całkowicie zmienił kształt, gdy został do niego włożony polimorficzny kryształ. Jego tarcza znajduje się między nadgarstkiem a palcami. Przy tarczy znajdują się krótkie, białe paski podobne do pasków prototypu Omnitrixa. Kolorystka urządzenia jest czerwona.

Opis[]

Drugi Ultimatrix jest potężną kosmiczną technologią, która pozwala użytkownikowi zmieniać swój kod genetyczny, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, użytkownik dostaje jego wygląd, uprawnienia, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA. Pomimo tego drugi Ultimatrix został stworzony tylko po to, aby ustabilizował transformacje Albedo.

Podczas udawania Bena, Albedo nie skorzystał z niego mówiąc, że szkoli się w ludzkiej postaci. Kiedy Rook, Argit, Kablo Mocny i Fistina zaatakowali kryjówkę Techadonów, Albedo jako Dzikie Pnącze uwięził ich, po czym włożył mały czerwony obiekt w postaci kostki, który złączył się z urządzeniem i zmienił jego kolor na czerwony. Po krótkiej walce z Inspektorem 13 mówił, że potrzebuje ostatecznej władzy, a po dłuższej walce z Benem, Galwan wkłada polimorficzny kryształ do zegarka, po czym urządzenie zmienia się w Ultimatrix. Od razu wykorzystuje nowe umiejętności, tocząc walkę ostatecznymi formami. Później wykorzystuje urządzenie, by zmienić się w Galwana i zyskać swoją ostateczną formę. Po tym, jak Albedo został pokonany, Azmuth ukarał swojego byłego asystenta za manipulowanie stabilizatorem genetycznym Ultimatrixa, zamieniając go w niedoskonałego klona Bena, w dodatku w 11-latka.

Cudzoziemcy[]

Main.png Osobny artykuł: Gatunki DNA

Drugi Ultimatrix posiada wiele próbek DNA, które są cyfrowo zakodowane w zegarku. Większość z nich znajduje się w oryginalnym Omnitrixie. Po włożeniu polimorficznego kryształu, urządzenie dało dostęp do ostatecznych form wielu próbek, w tym Ostatecznego Albedo. Podczas transformacji w obcego, odzież użytkownika zostaje skopiowana i dostosowana do ciała cudzoziemca.

Tryby[]

Ultimatrix posiada wszystkie tryby, które posiada Omnitrix. W przeciwieństwie do Omnitrixa, tak jak poprzedni Ultimatrix posiada on formy ostateczne. Nie wiadomo czy Ultimatrix posiada Tryb autodestrukcji i skanowania

Albedo mógł całkowicie kontrolować transformację. Przypomina to Pełną Kontrolę Omnitrixa/Ultimatrixa.

Znani użytkownicy[]

Ciekawostki[]

  • Według Albedo powodem, dla którego nie zmieniał się w kosmitów podczas udawania Bena, było to, że nie chciał pokazać swoich czerwonych oczu i odzieży.
  • Według Derricka, czarne prostokąty na drugim Ultimatrixie powinny być na kostkach użytkownika, a nie z dala od nich, jak pokazano w odcinku "Przemytnik".[1]
  • Drugi Ultimatrix z wyjątkiem wyglądu jest taki sam jak poprzedni Ultimatrix tylko, że posiada więcej ostatecznych obcych np. Ostateczna Szara Materia lub Ostateczny Gniew.
  • Jest to jedyny Ultimatrix, który jest zapinany bezpośrednio na dłoni.

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement