FANDOM

Ujin to Galwan z planety Galwan Prime, będący strażnikiem dżungli w Dos Santos.

Wygląd

Ujin jest małym kosmitą, którego głowa jest równa z jasnoszarym ciałem. Nosi standardowy, biały strój z symbolem międzygalaktycznego pokoju na klatce piersiowej. Jego ręce i nogi są otoczone zielonym, cienkim strojem. Jego oczy na górze głowy są kwadratowe, a poniżej można zauważyć skrzywione usta.

Osobowość

Ujin jest porywczym Galwanem dążącym do spełnienia wymaganego celu. Bez względu na wszystko wykonuje rozkazy dowódcy. Pokazuje siebie jako twardego, zrównoważonego mężczyznę, który nie boi się niczego.

Umiejętności

Ujin ma bardzo rozbudowany intelekt, zwłaszcza w dziedzinie technologii. Może stworzyć wszystko z niczego. Jej inteligencja służy do rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach. Jej wielkość pozwala na wciśniecie się do małych pomieszczeń i może wspinać się po ścianach dzięki doskonałej przyczepności. Ujin posiada również ostre zęby, a jej skóra jest śliska, dzięki czemu trudno ją złapać.

Wady

Rozmiar Ujin sprawia, że nie nadaje się do walki. Ma też problem ze zwierzętami, ponieważ mogą widzieć w nim jedzenie.

Historia

Ben 10: Omniverse

Ujin zadebiutował w odcinku "Tajemnica Dos Santos", gdzie uruchomił strażnika dżungli, gdy zauważył Bena, Rooka, Kai i Skurda poszukujących tajemniczego artefaktu. Sterował technologicznie zaawansowanym strażnikiem, jednakże został on zniszczony przez Szybkołaka z bronią Echo Echo. Później w świątyni, drużyna Tennysona podniosła artefakt, który okazał się być sprężyną Maltruanta, tym samym uruchamiając kolejnego strażnika. Kai wspięła się na jeden z kamiennych filarów i odnalazła tam Galwana, który opowiedział swoją historię. Przez cały czas przyglądał się walce z Exo-Czaszką, a następnie profesor Paradox zabrał go na Galwana Prime.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też