Ben 10 Wiki
Advertisement

Ujin to Galwan z planety Galwan Prime, będący strażnikiem dżungli w Dos Santos.

Wygląd[]

Ujin jest małym kosmitą, którego głowa jest równa z jasnoszarym ciałem. Nosi standardowy, biały strój z symbolem międzygalaktycznego pokoju na klatce piersiowej. Jego ręce i nogi są otoczone zielonym, cienkim strojem. Jego oczy na górze głowy są kwadratowe, a poniżej można zauważyć skrzywione usta.

Osobowość[]

Ujin jest porywczym Galwanem dążącym do spełnienia wymaganego celu. Bez względu na wszystko wykonuje rozkazy dowódcy. Pokazuje siebie jako twardego, zrównoważonego mężczyznę, który nie boi się niczego.

Umiejętności[]

Ujin ma bardzo rozbudowany intelekt, zwłaszcza w dziedzinie technologii. Może stworzyć wszystko z niczego. Jej inteligencja służy do rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach. Jej wielkość pozwala na wciśniecie się do małych pomieszczeń i może wspinać się po ścianach dzięki doskonałej przyczepności. Ujin posiada również ostre zęby, a jej skóra jest śliska, dzięki czemu trudno ją złapać.

Wady[]

Rozmiar Ujin sprawia, że nie nadaje się do walki. Ma też problem ze zwierzętami, ponieważ mogą widzieć w nim jedzenie.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Ujin zadebiutował w odcinku "Tajemnica Dos Santos", gdzie uruchomił strażnika dżungli, gdy zauważył Bena, Rooka, Kai i Skurda poszukujących tajemniczego artefaktu. Sterował technologicznie zaawansowanym strażnikiem, jednakże został on zniszczony przez Szybkołaka z bronią Echo Echo. Później w świątyni, drużyna Tennysona podniosła artefakt, który okazał się być sprężyną Maltruanta, tym samym uruchamiając kolejnego strażnika. Kai wspięła się na jeden z kamiennych filarów i odnalazła tam Galwana, który opowiedział swoją historię. Przez cały czas przyglądał się walce z Exo-Czaszką, a następnie profesor Paradox zabrał go na Galwana Prime.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement