FANDOM

Uczciwość to mała dziewczynka z nieznanego gatunku, która chciała przywrócić dawny pokój na swojej planecie.

Wygląd

Uczciwość jest małą, szczupłą dziewczynką o posturze humanoida. Ma jasnoniebieską skórę, duże czarne oczy i włosy tego samego koloru. Nosi ciemnoniebieską sukienkę z czarny paskiem i białym kołnierzykiem.

Osobowość

Uczciwość jest miłą dziewczynką, która próbowała spełnić jeden cel. Za wszelką cenę próbowała przywrócić dawny pokój na swojej planecie, co zmusiło ją do poproszenia o pomoc Bena Tennysona, którego uważała za największego bohatera wszechświata. Drużynie jednak nie udało się rozwiązać konfliktu, a wręcz przeciwnie utworzyli nowy, w którym obie frakcje połączyły się. Tym samym, Uczciwość znienawidziła Tennysona.

Umiejętności

Uczciwość nie wykazała specjalnych umiejętności.

Historia

Ben 10: Obca Potęga

Uczciwość zadebiutowała w odcinku "Po prostu", gdzie wysłała prośbę o pomoc do Bena Tennysona. Chłopak postanowił pomóc dziewczynce zatrzymać wojnę między niebieskimi i czerwonymi na jej planecie. Jednakże gdy bohater uścisnął dłonie dowódców, wojna ponownie się rozpoczęła. Uczciwość wytłumaczyła Benowi, że uścisnął lewą rękę, przez co zrujnował szansę na pokój. Pomimo wielu prób, nie udało się przywrócić dawnego spokoju mieszkańców tej planety. Wręcz przeciwnie, gdy Way Big zniszczył posąg Zabina, Uczciwość wraz z jej rodakami, wygnała Tennysona z planety. Tym samym dwie frakcje połączyły się w jedną - fioletową. Później dziewczynka wysłała do Tennysona wiadomość, że teraz go nienawidzi. Po nagraniu wiadomości, natknęła się na wyrzucony przez Kevina skarb, co bardzo ją uszczęśliwiło.

Występy

Ben 10: Obca Potęga

Ciekawostki

  • Uczciwość wykazuje wielkie podobieństwo do ML-E.