FANDOM

Tyler jest zwyczajnym facetem, który pojawił się w odcinku "Ktoś stamtąd". Został zaatakowany przez Nadplemię i zamieniony w UFOzbira, ale później został wyleczony przez Bena.

Wygląd:

Tyler ma brązowe oczy i czarne włosy. Nosi trampki i czerwoną koszulkę. Ma niebieską kurtkę i nosi kartę informacyjną na temat swojej tożsamości.

Osobowość:

Tyler pała nienawiścią do Nadplemienia i Xenocytów. Zaczął dla nich pracować, ale przeprogramował się i powrócił. Obawiał się ich, gdy został schwytany, ale potrafił im się przeciwstawić, gdy odzyskał pamięć.

Nie pamiętał niczego po rozbiciu ciężarówki, ale odzyskał pamięć po tym, jak Ben go wyleczył.

Umiejętności:

Tyler nie ma żadnych wyjątkowych zdolności, ale widać, że ma silną wolę ponieważ przeciwstawił się Xenocytowi, a inni nie potrafili.

Historia:

Poza ekranem:

Tyler dorastał z matką w Evanston i był członkiem Glee Club w liceum grając na basie, oraz śpiewał w szkolnym chórze. Kiedy opuścił szkołę, Tyler natknął się na legowisko Nadplemienia i zbadał, spotykając się z kilkoma Nadistotami. Zobaczył, jak budują Bramę Przeskoku międzywymiarową w Los Soledad, pobliskiej bazie wojskowej. Kiedy go znaleźli, został schwytany i uderzyli go Xenocytem w twarz, przekształcając go w UFOzbira.

Tyler miał dostarczyć przedmiot o nazwie Klucz Oscylatora do Los Soledad, aby ukończyć Bramę, ale doznał utraty pamięci.

Ben 10: Obca Potęga:

W drodze do Los Soledad, Tyler przypadkowo rozbił ciężarówkę zawierającą Klucz Oscylatora. Jego pamięć została wymazana, a on próbował złapać stopa i przekonać policję, by mu pomogła, ale bezskutecznie. Podczas pobytu na posterunku policji, policjanci zostali ujawnieni jako UFOzbiry noszący maski tożsamości. Uciekł i natknął się na Bena, Gwen i Kevina, którzy usłyszeli o nim i przyjechali na wezwanie.

Tyler zabrał ich do Klucza Oscylatora i odzyskał pamięć podczas bitwy z UFOzbirami chroniącymi klucz. Ben uświadomił sobie, że Tyler jest UFOzbirem w masce fotonowej. Usunął ją, a Kevin wyjaśnił mu zasadę działania Xenocyta, który wcześniej próbował kontrolować Chromatona. UFOzbiry wróciły, by odzyskać klucz, a Tyler został schwytany, aby ponownie go przeprogramować. Ben następnie uratował Tylera jako Jetray, co pozwoliło UFOzbirom odzyskać klucz oscylatora.

Tyler sądził, że został na zawsze kosmitą, ale Ben użył Omnitrixa, aby go wyleczyć, a Tyler odzyskał pamięć. Tyler nie pojawił się od tego czasu.

Występy: