FANDOM

Tycia to olbrzymie, kosmiczne dziecko. Pojawiła się w odcinku "Tycia".

Historia

Tycia była poszukiwana przez policję, która podejrzewała, że zniszczenia powodują wandale. Drużyna Bena odnalazła ją jednak szybciej. Ben i Kevin podejrzewali, że została ona wysłana przez UFOzbiry i że chce z nimi walczyć. Chłopcy sądzili również, że Tycia jest w pełni świadoma i że jest chłopcem. Gwen jednak zrozumiała, że to mała dziewczynka, która rzeczy, jakie ukradła lub zniszczyła, traktuje jako zabawki. Tycia jako jedyna była w stanie zobaczyć Gwen jako Anodytkę, dzięki czemu była nią bardzo zainteresowana i ją chwyciła, prawie gniotąc. Słuchała tylko jej.

Trio próbowało ją ukryć przed wrogami w garażu Kevina, jednak gdy zjadła spory kawałek jego samochodu, chłopcy zgodnie stwierdzili, że trzeba ją odesłać tam, skąd przyszła. Tycia zaprowadziła ich do kryjówki UFOzbirów. Jako że wrogowie byli zajęci pracą, Gwen poszła z nią do jej rodziców. UFOzbiry zaatakowały, więc Ben i Kevin pomogli. Jej rodzice byli w stanie hibernacji, ale jak ich córka wybudzili się. Chłopcy spytali, czemu ona nic nie mówi, a jej rodzice powiedzieli, że to jeszcze maleństwo i że trafili na Ziemię w czasie eksperymentu Paradoxa w 1952 roku, co zauważył Ben. Następnie w statku, Tycia chciała podarować Gwen za opiekę zasilacz UFOzbirów, ale ta powiedziała, by sobie go zostawiła. Kiedy wraz z rodzicami odleciała, powiedziała swoje pierwsze słowo, "Gwen".

Zdolności

Tycia jak na dziecko jest bardzo silna i wytrzymała. Z łatwością wyrywała uliczne latarnie, a zasilacz UFOzbirów, który jest bardzo ciężki, niosła bez problemu i uważała go za grzechotkę. Równie łatwo odpierała ataki Gigantozaura, podniosła auto Kevina i zjadła spory kęs z niego.

Jako pierwsza zobaczyła Gwen w jej "prawdziwej" formie, przez co była nią zaciekawiona. Możliwe jest również, że jej rodzice także mieli taką zdolność.

Ciekawostki

  • Moment, w którym podniosła Gwen, był podobny do tego z "Harry'ego Pottera", w którym Hagrid zapoznał Harry'ego i Hermionę ze swoim bratem, a ten złapał dziewczynę, reakcje chłopców (Kevina jak i Rona) były podobne, tak samo jak reakcja Harry'ego i Bena. Jednak, gdy Hermiona/Gwen rozkazała olbrzymowi siebie odstawić, ten posłusznie wykonał polecenie.