FANDOM

To'kustary to rasa gigantycznych obcych zrodzonych z Kosmicznych Burz. Przedstawicielem tego ludu jest Way Big.

Wygląd

To'kustary to ogromni humanoidzi. Ich ciało, twarz, ramiona i ręce są szaro-białe. Mają czerwone lub purpurowe pasy na tułowiu i nogach, a także tego samego koloru plamy na plecach, róg i inne elementy budowy muskularnego ciała.

Do tej pory pojawili się tylko samce tego gatunku, więc nie wiadomo, jak wyglądają samice.

Zachowanie

To'kustary to spokojne istoty, powszechnie znane jako "łagodne olbrzymy". Według Derricka, żyją samotnie na skraju galaktyki, cicho chroniąc inne światy przed zagrożeniami.

Moce i umiejętności

300px-Waybig2

To'kustar strzela niebieskim promieniem

To'kustary mają grubą skórę chroniącą ich przed atakami, a także dającą im niezwykłą siłę. Ich siła pozwala im pokonać normalnej wielkości armię i z łatwością podnosić przedmioty i stworzenia, nawet własnej wielkości, i wyrzucić je w przestrzeń kosmiczną. To'kustary mogą produkować silne promienie kosmiczne, poprzez skrzyżowanie rąk. Te promienie są wystarczająco silne, aby rozpaść małą flotę statków kosmicznych i zniszczyć planetę.

To'kustary mogą tworzyć i kontrolować kosmiczne burze, które mogą być również wykorzystywane do zamieszkiwania i transportu.

Słabości

To'kustar może zostać sparaliżowany poprzez zaatakowanie jego rogu na głowie.

Forma wyewoluowana

Ostateczny Way Big

Wyewoluowany To'kustar

Wyewoluowane To'kustary są prawie identyczni co normalni, ale są znacznie więksi. Białe części ich ciała (z wyjątkiem piersi i przedramion) są teraz niebieskie i mają dodatkowo dwa rogi po każdej stronie głowy.

Wyewoluowane To'kustary są znacznie silniejsze niż normalne. Również mogą strzelać promieniami kosmicznymi i dodatkowo potrafią latać i tworzyć dyski energii. Posiadają również super szybkość.

Kwaśne deszcze znacznie ich osłabiają.

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

  • To'kustar pochodzi od słowa "tokusatsu" i przypomina Ultramana.
  • Według Derricka, nawet To'kustary mają drapieżnika.

Zobacz też