Ben 10 Wiki
Advertisement

Tiffin to Lewodanin i książę Lewody. Jest synem królowej Cycylii.

Wygląd[]

Ben 10: Obca Potęga[]

Tiffin przypomina małe, zakręcone lody z dwoma jasnoniebieskimi oczami i ustami. Będąc mały dzieckiem nie mówi, ale komunikuje się za pomocą gwizdów i pisków. Ma też delikatne ciało, co widać po tym, gdy Kevin leciał szybciej statkiem, a on wraz z Gniewem uderzyli w ścianę, rozpłaszczając się.

Osobowość[]

Tiffin jest bardzo ciekawy wszystkiego. Bardzo polubił Bena jako Gniewa, choć ten na początku warczał na niego. Odczuwał, że zostanie zabrany daleko od matki, ponieważ westchnął, gdy dolatywał do planety Pantofaży.

Umiejętności[]

Tiffin, tak samo jak jego gatunek, nie chodzi, a lewituje, tworząc wokół siebie małe pole elektromagnetyczne. Z powodu swojego młodego wieku nie potrafił do końca kontrolować umiejętności, dlatego też wysyłał fale do Omnitrixa blokujące jakiekolwiek interferencje użytkownika, poprzez które Ben zmienił się w Gniewa. Dopóki kosmita znajdował się blisko zegarka, Tennyson nie mógł się odmienić, ale po oddaleniu się Tiffina, urządzenie odblokowało się.

Historia[]

Ben 10: Obca Potęga[]

  • Tiffin debiutuje w odcinku "Gniew", gdzie miał być dostarczony przez drużynę do króla Pantofaży jako okup. Zespół podjął się tego zadania, zabierając małego Lewodanina na statek. Książę, będąc bardzo ciekawy, latał ciągle blisko Omnitrixa, przez co wysłał fale blokującą jakąkolwiek interferencję użytkownika, odblokowując Gniewa. Kosmita po kłótniach polubił Appoplexiana, ale gdy ten dowiedział się, że Jarrett nie wychowa go, tylko zje, uratował go, grożąc ambasadorowi, żeby nigdy więcej nie odzywał się do niego, po czym pożegnał się z księciem i oddał go matce Cycylii.

Występy[]

Ben 10: Obca Potęga[]

Ciekawostki[]

Zobacz też[]

Advertisement