FANDOM

Technorg to kosmita z gatunku Detrovit. Został złapany przez Slixa Vigmę, by walczyć na jego statku-arenie i stał się mistrzem. Jego siła jest na równości z siłą Czterorękiego, prawdopodobne ze względu na kilka cybernetycznych ulepszeń na lewym ramieniu i dużą maczugę zamiast dłoni. Ma też ogromną trwałość oraz wytrzymałość na ogień i odłamki diamentu.

Historia

Technorg pojawia się w odcinku "Dawne urazy", na początku jako wróg Bena i Kevina 11. Slix Vigma zmusił Bena i Kevina, by walczyli z Technorgiem i pokonali go. Vigma kazał im go zabić i choć Kevin nie wahał się, Ben zatrzymał go. Kiedy wrócili do celi, Technorg pokazał swoją zaszczytną naturę przez pokłon przed Benem i Kevinem deklarując, że będzie służył Benowi za oszczędzenie mu życia. Z pomocą Technorga oraz innych więźniów, Ben i Kevin byli w stanie uciec z celi.

Później więźniowie wsiedli do swoich kapsuł ratunkowych i udało się im wrócić na swoje planety. Technorg nie powrócił do swojego świata mówiąc, że jego życie należy do Bena. Kiedy Kevin chciał zatrzymać ucieczkę Tennysonowi, Technorg wyciągnął Kevina z kapsuły ewakuacyjnej Bena. Ostatnio widziany był na statku, kiedy został napadnięty przez Kevina w drodze do innej galaktyki.

Ostateczny los Technorga jest nieznany, ale wiadomo, że powstrzymał Kevina aby Ben mógł uciec. Możemy przypuszczać że Technorg uciekł.