FANDOM

Tadeusz J. Collins to postać budząca grozę w mieszkańcach Bellwood.

Wygląd

Tadeusz Collins jest mężczyzną o blado-ciemnej cerze, czerwonych oczach i krótkich, czarnych włosach. Nosi ciemny elegancki, płaszcz oraz czarne spodnie i buty z fioletowymi detalami. Pod płaszczem można zauważyć jasnofioletowy surdut i białą koszulę z czerwonym krawatem. Na piersi nosi medalion, który wraz z pierścionkiem u prawej ręki są stylizowane na oko Ektonuryty. Wokół oczu ma ciemne plamy, a jego prawe oko jest przymrożone.

Umiejętności

Tadeusz Collins nie posiada żadnych nadzwyczajnych umiejętności i kompetencji. Wszelkie zdolności takie jak zwiększona siła, czy wytrzymałość zawdzięcza przejęciu kontroli nad jego ciałem przez De Szramę.

Historia

Wczesne życie

Tadeusz Collins debiutuje w odcinku "Od Hedorium do ciemności", gdzie kontrolę nad jego ciałem przejął De Szrama. W tej formie zbudował pod domem człowieka portal, przez który na Ziemię dostawali się Ektonuryci, którzy przejmowali ciała mieszkańców Bellwood. Ben, Gwen, Lucy, Cooper, Jones i Kevin pokonali cudzoziemców, uwalniając Tadeusza spod kontroli De Szramy.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

CollinsManor

Dwór Collinsa na ulicy Bena

  • Tadeusz swoją posturą i sylwetką przypomina profesora Paradoxa.
  • Był pozornie postrzegany jako antagonista.

Zobacz też