FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Szybcior to kosmita z próbki DNA Kineceleranina z planety Kinet.

Wygląd

Szybcior przypomina częściowo opancerzonego welociraptora. Posiada nogi z dwoma palcami na kołach i ma na głowie hełm z różowym wizjerem. Kiedy ten jest schowany, można zauważyć niebieską twarz, różowe oczy, czarne usta, piegi i niebieską spinkę. Jej czarne ciało składa się z wielu ciemnoniebieskich i jasnoniebieskich elementów. Symbol Omnitrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności

Szybcior może osiągnąć prędkość 500 mph (ok. 805 km) w mgnieniu oka i tym samym szybkość pozwala mu biegać po ścianach i wodzie.

Szybcior może wykonać szereg unikalnych atutów. Potrafi tworzyć tornada przez siłę dośrodkową poprzez bieg w małym kręgu. Niesamowity refleks towarzyszący tej prędkości pozwala kosmicie z łatwością szybko uniknąć ataków. Jego pazury mogą przebić się przez wiele obiektów.

Wady

Wadą Szybciora jest jego brak siły fizycznej, która jest nieco silniejszy od przeciętnego człowieka. Jego szybkość nie zawsze działa na wszystkich powierzchniach, jak lód lub silny klej. Ma też problem z dezorientacją.

Historia

Ben 10: Omniverse

  • Szybcior zadebiutował w odcinku "I pojawił się Ben", gdy pojawił się dobry Ben. Chłopak zmienił się w Dzikopyska i zaczął walczyć z kosmitką, po czym ich zegarki się rozładowały.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też