Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Szeregowy Zieleniak jest Łasuchem zamieszkującym Peptos XI.

Wygląd[]

Szeregowy Zieleniak jest małym, grubym kosmitą o bagnistym kolorze ciała. Nosi metaliczny kapelusz z talerza, a także łyżkę. Jego krótki ogon jest zwinięty. Oczy Zieleniaka są żółte, a wokół nich znajduje się gruba czarna obwódka.

Umiejętności[]

Szeregowy Zieleniak ma cztery bardzo silne, klejące się języki, które mogą się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Jego usta i żołądek mogą rozciągnąć się, pozwalając mu przełknąć i strawić obiekty dość większe niż on sam.

Szeregowy Zieleniak posiada kilka kwasów w żołądku, które rozpuszczają prawie wszystkie formy materii. Nie może jednak spożywać materii organicznej. Pozycje spożywane są zmieniane w kule cieczy, które mogą być wydalane z wielką dokładnością. Może też zastosować je jako bumerang czy frisbee. Szeregowy Zieleniak może też pluć śluzem.

Wady[]

Szeregowy Zieleniak nie może połknąć dużej ilości obiektów na raz. Zjadając coś, kosmita staje się grubszy i cięższy dopóki tego nie wypluje, przez co ma spowolnione ruchy i obniżone skoki.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Szeregowy Zieleniak zadebiutował w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie znajdował się w siedzibie hydraulików, kiedy zostało wyłączone w budynku zasilanie, wyłączając tym samym sztuczną grawitacje. Dokonywał rozkazów hydraulików, dotyczących ewakuacji.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement