FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Szara Materia to kosmita pochodzący z próbki DNA Galwana z planety Galwan Prime.

Wygląd

Szara Materia ma szarą skórę, jest nieco podobna do żaby, gdyż ma tylko sześć cali. Nosi jasnoniebieski kombinezon z ciemniejszymi rękawami. Z tyłu jej głowy rosną długie, rude włosy, a jej żółte, ukośne oczy są duże. Symbol Omnitrixa znajduje się na plecach.

Umiejętności

Szara Materia ma bardzo rozbudowany intelekt, zwłaszcza w dziedzinie technologii. Może stworzyć wszystko z niczego. Jego intelekt służy do rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach. Jego wielkość pozwala mu na wcisnąć się do małych pomieszczeń i może wspinać się po ścianach dzięki doskonałej przyczepności. Szara Materia posiada również ostre zęby i jego skóra jest śliska, dzięki czemu trudno go złapać.

Wady

Rozmiar Szarej Materii sprawia, że nie nadaje się do walki. Ma też problem ze zwierzętami, ponieważ mogą widzieć w nim jedzenie. Czasem nie wie, co mówi.

Historia

Ben 10

  • Szara Materia zadebiutowała w odcinku "Gwen 10", gdzie była ścigana przez szopa, co śmieszyło Bena.

Występy

Ben 10

Zobacz też