FANDOM

Strachajło to były wiceprezydent lewodański z planety Lewoda, który zorganizował zamach mający na celu przejęcie władzy prezydenckiej, którą pełnił Mazgaj.

Wygląd

Ben 10: Omniverse

Strachajło jest białym kosmitą podobnym do człowieka. Ma jasnoniebieskie oczy, nad którymi znajdują się duże białe brwi. Na jego twarzy można zobaczyć zarośla, które tworzą brodę, a z tyłu głowy tworzą włosy. Nosi niebieskie szaty.

Osobowość

Strachajło, będąc wielkim przywódcą politycznym, miał obowiązek obrony Lewody, ale zdradził ją, narażając na śmierć prezydenta Mazgaja, a także Amoka, Mściwego i Bena. Ogromne pragnienie władzy doprowadziło go do szaleństwa, które mogło spowodować śmierć niewinnych osób.

Umiejętności

Strachajło może lewitować, używając elektromagnetyzmu. Potrafi się też teleportować. Był gotów walczyć wręcz z silniejszym gatunkiem - Appoplexianinami. Posiada też wiele broni, którymi może walczyć w razie ataku wrogiego gatunku.

Historia

Ben 10: Omniverse

  • Strachajło debiutuje w odcinku "Pertraktacje", gdzie wraz z prezydentem Mazgajem reprezentowali Lewode, na której święte piaski zostały zbezczeszczone przez Appoplexian, doprowadzając tym samym d konfliktu pomiędzy tymi gatunkami. Zatrudnił pchły z gatunku Hulexów, aby przewiercili rdzeń Gravattacka, który mógł wybuchnąć, niszcząc wszystkich zgromadzonych. Gdy Tennyson powiedział o tym, wszyscy chcieli uciec, ale Strachajło zamknął drzwi. Gdy chłopakowi udało się odmienić, poszedł złapać oszusta. On jednak dobrze się przygotował, ponieważ posiadał przy sobie bronie. Ostatecznie jednak został złapany i zamknięty w celi, gdzie musiał znosić obecność Hulexów na swoim ciele.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też